Νέο Ford Puma με ένα πεντοχίλιαρο και ξενοιάζεις

  • Ford-Puma-2024-static
  • Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-(19)
  • Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-(24)
  • Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-(23)
  • Ford Puma FL Titanium (11)
  • Ford Puma FL Titanium (4)
  • Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-(33)
  • Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-(46)
  • Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-(45)
  • Ford Puma FL Titanium (29)
  • Ford Puma FL Titanium (26)
  • Ford Puma FL Titanium (25)
  • Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-(48)
  • Ford Puma FL Titanium (21)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Ford-Puma-2024-static.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Ford-Puma-FL-Titanium-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Ford-Puma-FL-Titanium-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-46.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-45.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Ford-Puma-FL-Titanium-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Ford-Puma-FL-Titanium-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Ford-Puma-FL-Titanium-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ford-Puma-1.0-EcoBoost-125-PS-FL-48.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Ford-Puma-FL-Titanium-21.jpg

Στη δημοφιλέστατη κατηγορία των μικρών SUV με μερίδιο αγοράς που έχει αγγίξει φέτος το 36%, οι επιλογές είναι πολλές και με αξιόλογα χαρακτηριστικά. Ανάμεσα από το «πλήθος» είναι κάποια μοντέλα που ξεχωρίζουν γιατί διαθέτουν μοναδικά γνωρίσματα, όπως είναι το Ford Puma με το τονισμένο σπορτίφ προφίλ. Μετά την ανανέωση που δέχτηκε πέρυσι αναβαθμίστηκε σημαντικά και σε τεχνολογία, όμως οι τιμές του μειώθηκαν αισθητά. Κοινώς το εκσυγχρονισμένο Puma παρέχει περισσότερα στον πελάτη, ωστόσο είναι πιο προσιτό ως προς την απόκτησή του.

Από το αρχικό στην γκάμα Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Titanium δεν λείπει απολύτως τίποτα και η τιμή του ξεκινά από τις 23.647 ευρώ. Επειδή όμως υπάρχουν πελάτες που δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν εξόφληση τοις μετρητοίς ή και να διαθέτουν τα λεφτά προτιμούν να κρατήσουν ένα μεγάλο μέρος από το κεφάλαιο, τότε θα επιλέξουν είτε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, είτε τη λειτουργική μίσθωση. Στη δεύτερη συγκεκριμένη περίπτωση, με μικρή προκαταβολή μόλις 4.200 ευρώ (5.208 ευρώ με Φ.Π.Α.) και μηνιαίο μίσθωμα μόνο 214 ευρώ για διάρκεια 48 μήνες/20.000 χλμ. ανά έτος, ο πελάτης έχει στη διάθεσή του ένα σύγχρονο SUV και είναι πλήρως καλυμμένος. Το μόνο που πληρώνει επιπλέον είναι το καύσιμο, γιατί όλα τα άλλα έξοδα περιλαμβάνονται στο μίσθωμα. Με τη λήξη του μισθώματος μπορεί να επιλέξει ένα νέο Ford και έτσι να έχει ένα καινούργιο και πιο σύγχρονο αυτοκίνητο.

Διαφορετικά, με το πρόγραμμα χρηματοδότησης μπορεί να αποπληρωθεί το Puma μήνα με το μήνα και στο τέλος να αποκτήσει την πλήρη κυριότητα. Για παράδειγμα το Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV με λιανική τιμή πώλησης 23.647 ευρώ διατίθενται με μηνιαία δόση 198 ευρώ, με επιτόκιο 3,99%, προκαταβολή 40% και ποσό χρηματοδότησης 14.188 ευρώ για 84 μήνες. Εάν πάλι ο πελάτης θέλει να δώσει λιγότερα χρήματα μπροστά, τότε μπορεί, αφού η ελάχιστη προκαταβολή είναι 20%. Επίσης, το ακόμα πιο πλούσια εξοπλισμένο και σπορτίφ Puma ST-Line 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV (από 25.861 ευρώ) διατίθεται με μόλις 18 ευρώ επιπλέον το μήνα, δηλαδή στα 216 ευρώ (από 198 ευρώ το Titanium). Στα ίδια σχεδόν χρήματα βγαίνει και το αυτόματο 7 ταχυτήτων Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift (από 25.485 ευρώ).

Όσον αφορά τον εξοπλισμό του Puma Titanium ανήκουν 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής πολυμέσων 12 ιντσών με πλοήγηση, πλήρως ψηφιακή οθόνη οδηγού 12,8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, Full LED προβολείς με αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας. αυτόματος κλιματισμός, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων με δερμάτινη επένδυση κ.λπ.

Επαρκέστατος για το Puma είναι ο mild hybrid 48V κινητήρας 1.0 EcoBoost με την ισχύ των 125 ίππων και τη ροπή των 170 Nm, εξασφαλίζοντας σβελτάδα όποτε θελήσει ο οδηγός και χαμηλή κατανάλωση. Το υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο μηχανικό αυτό σύνολο ενσωματώνει και ηλεκτρογεννήτρια για έξτρα παροχή δύναμης στις χαμηλές κυρίως στροφές και βελτίωση της ελαστικότητας και της απόκρισης στο γκάζι. Το ευχάριστο στην οδήγηση και με πολύ καλό κράτημα στην άσφαλτο Puma επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα, καταναλώνει σε πραγματικές μεικτές συνθήκες 6,7 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. CO2 απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Get it on Google Play Download on the App Store