Η αγορά ενός αυτοκινήτου γίνεται είτε με εξόφληση ολόκληρου του ποσού, ή μέσω χρηματοδότησης, έτσι ώστε να μην «εξανεμιστεί» με μιας ολόκληρο το διαθέσιμο κεφάλαιο. Έτσι αποπληρώνεται μήνα με το μήνα και ο οδηγός απολαμβάνει το καινούργιο του μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και άλλα έξοδα, όπως είναι τα ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας, καύσιμα, service κ.λπ., που σημαίνει ότι η μηνιαία δόση δεν θα πρέπει να είναι υψηλή. Για όσους λοιπόν αναζητούν ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο με μηνιαία δόση μόλις 99 ευρώ, τότε θα πρέπει να δουν το Polo 1.0 MPI EVO Trendline, μέσω του τύπου Balloon ευέλικτου χρηματοδοτικού προγράμματος Volkswagen MORE for you.
Πιο αναλυτικά, το συγκεκριμένο Polo με αξία 15.850 ευρώ μπορεί να αποκτηθεί με προκαταβολή 38,5%, επιτόκιο 3,5%, 48 δόσεις των 99 ευρώ και τελευταία δόση 6.987 ευρώ. Στο χρηματοδοτικό αυτό πρόγραμμα περιλαμβάνονται ακόμα επιπλέον υπηρεσίες, όπως είναι προστασία απώλειας δανείου, εξάμηνη ασφάλιση επιπέδου Gold, επέκταση εγγύησης και όλα τα Service. Στο τέλος της χρηματοδότησης η τελευταία δόση μπορεί να εξοφληθεί, να γίνει επαναχρηματοδότηση ή να επιστραφεί το αυτοκίνητο και να αποκτηθεί ένα καινούργιο VW.
Παρά τη χαμηλή μηνιαία δόση, το Polo 1.0 MPI EVO Trendline είναι φουλ εξοπλισμένο και περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, σύστημα αυτόνομης πέδησης, air condition, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες και εμπρός προβολείς με αισθητήρα φώτων
Κινητήρα δύναμη της συγκεκριμένης έκδοσης είναι το 3κύλινδρο μοτέρ 1.0 MPi, ισχύος 80 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και με ροπή 95 Nm στις 3.750 σ.α.λ. Το ατμοσφαιρικό μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζεται ελαστικό από το χαμηλό φάσμα στροφών, βοηθώντας τον οδηγό να κινηθεί άνετα στην πόλη. Σε αυτό συμβάλλει και το εύχρηστο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων με την κοντή κλιμάκωση. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 15,4 δλ., η τελική φτάνει τα 171 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 124 γρ./χλμ. (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, το Polo κερδίζει αμέσως την εμπιστοσύνη του οδηγού, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο, την άνεση από την ανάρτηση και την υψηλή ποιότητα κύλισης. Το μικρό VW εμφανίζει πολύ καλή σταθερότητα ανεξαρτήτως ταχύτητας στις ευθείες, ενώ στις στροφές πατάει καλά και το τιμόνι είναι όσο βαρύ πρέπει και μεταφέρει επαρκή ποσότητα πληροφοριών.
Θετική είναι και η εικόνα από το εσωτερικό του Polo, το οποίο δεν διαφέρει σχεδιαστικά από εκείνο των υπολοίπων εκδόσεων. Το ταμπλό δεν έχει μαλακό πλαστικό αλλά σκληρό, ωστόσο είναι γεροδεμένο και συμπαγές. Σε επίπεδο χώρων, τέσσερις επιβάτες θα φιλοξενηθούν άνετα, με το πορτ μπαγκάζ των 355 λίτρων να είναι ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.