Νέο – παλιό Honda CR-V με 5.800 ευρώ έκπτωση

Η Honda έχει ξεκινήσει τη διάθεση του νέου CR-V εδώ και περίπου πέντε μήνες, ενώ πρόσφατα μείωσε τις τιμές του. Για παράδειγμα, τον Ιανουάριο του 2024 εκκινούσε από τις 54.400 ευρώ, όμως τώρα είναι πωλείται από 49.900 ευρώ. Επίσης, και άλλα νέα Honda έχουν γίνει πιο προσιτά μετά τις πρόσφατες πτώσεις τιμών.

Αν πάλι θέλει κανείς καινούργιο CR-V με λιγότερα λεφτά, τότε μπορεί να επιλέξει το προγενέστερο με έκπτωση 5.800 ευρώ. Συγκεκριμένα υπάρχουν 5ης γενιάς full hybrid Honda CR-V e:HEV στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού Executive, έναντι του ποσού των 46.000 ευρώ. Μια προσφορά από την ελληνική αντιπροσωπεία που ισχύει έως 1/6/2024. Ο εξοπλισμός του είναι πλουσιότατος και εκτός άλλων περιλαμβάνει τα εξής:

  • 7 αερόσακους
  • Αυτόματη πέδηση
  • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
  • Πληροφόρηση τυφλού σημείου
  • Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός και πίσω
  • Ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού
  • Οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών με πλοήγηση
  • Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες
  • Διζωνικό κλιματισμό
  • Σύστημα ελέγχου σταθερής ταχύτητας
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Δερμάτινο σαλόνι
  • Πολυτελές ηχοσύστημα
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών

Όλοι οι επιβάτες εκτός από τον πλουσιοπάροχο εξοπλισμό απολαμβάνουν μεγάλους χώρους και πολύ καλή ορατότητα, που κάνει τη διαμονή τους πιο άνετη και ευχάριστη στην καμπίνα του Honda CR-V. Στο πίσω κάθισμα θα χωρέσουν με μεγάλη ευκολία τρία άτομα και πιο ψηλά, μιας και έχουν πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, όπως επίσης και ωφέλιμο πλάτος. Συν του ότι το χαμηλό κεντρικό τούνελ διευκολύνει όποιον κάτσει στη μέση. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 497 λίτρων, τα οποία αυξάνονται αμέσως με την αναδίπλωση της εταζέρας. Όσον αφορά την ποιότητα του εσωτερικού, τα προσεγμένα υλικά εγγυώνται αντοχή στο χρόνο, ενώ ακόμα και σε κακοτράχαλους χωματόδρομους η στιβαρή κατασκευή δεν επιτρέπει την εμφάνιση τριγμών. Η εργονομία επίσης είναι εξαιρετική, ωστόσο συνήθεια θέλουν από τον οδηγό τα κουμπιά για τον έλεγχο του του eCVT κιβωτίου ταχυτήτων.

Το προγενέστερο Honda CR-V είναι ξεκούραστο για τους επιβάτες του και στο δρόμο, με τον οδηγό να νιώθει αυξημένο το αίσθημα της ασφάλειας, σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Το πολύ καλής ακαμψίας πλαίσιο, οι ανεξάρτητες αναρτήσεις με την ιδανική ρύθμιση, η ψηλή θέση οδήγησης και η ευρυχωρία, καθιστούν μεσαίο ιαπωνικό SUV ένα χιλιομετροφάγο. Όχι μόνο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, αλλά και σε επαρχιακούς δρόμους, όπου παρά τον αυξημένο όγκο και βάρος του (από 1.685 κιλά), διαχειρίζεται άψογα τα φορτία και στις στροφές. Παράλληλα το γρήγορο τιμόνι με τις 2,34 στροφές από άκρη σε άκρη βοηθά στο χειρισμό και στην άμεση απόκριση των εντολών του οδηγού.

Το υβριδικό σύνολο που κινεί το CR-V αποτελείται από ένα 2.0 λτ. βενζινοκινητήρα απόδοσης 145 PS και 175 Nm και δύο ηλεκτρικά μοτέρ 184 PS και 315 Nm. Σε ρυθμούς πόλης και μέχρι περίπου τα 60 χλμ./ώρα διανύει αρκετές αποστάσεις σαν αμιγώς ηλεκτρικό, αντλώντας ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Έτσι επιτυγχάνει καταναλώσεις κοντά στα 6 λτ./100 χλμ. Ανάλογα τις συνθήκες, το σύστημα επιλέγει αυτόματα ανάμεσα στις λειτουργίες Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Το i-MMD χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης κυρίως για την παραγωγή ηλεκτρισμού, ενώ συλλέγει την ενέργεια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Έτσι σε μεικτές συνθήκες η μέση κατανάλωση παραμένει χαμηλά για ένα τέτοιο SUV, στα 8 λτ./100 χλμ.

Κινητήρας
Ισχύς ηλεκ/τήρα (PS) 184
Ροπή ηλεκτ/τήρα (Nm) 315
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.993
Ισχύς βενζ/τήρα (PS/σ.α.λ.) 145/6.200
Ροπή βενζ/τήρα (Nm/σ.α.λ.) 175/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,6
Τελική (χλμ./ώρα) 180
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) 8,0
CO2 (γρ./χλμ.) 120
Βάρος (κιλά) 1.685
*Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store