Το νέο Peugeot 2008 έχει χτυπήσει κορυφή φέτος σε πωλήσεις στα SUV στην Ελλάδα (πρώτο από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο), γεγονός που έχει συμβάλλει σημαντικά η προσθήκη του υβριδικού μοντέλου και η προσφορά που τρέχει μέσω του προγράμματος «Hybrid Days» της Peugeot. Μαζί και με τα αξιόλογα έως κορυφαία χαρακτηριστικά που διαθέτει σε πολλούς τομείς, το γαλλικό μικρό SUV αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή στην κατηγορία.
Με την τρέχουσα προσφορά, το νέο Peugeot 2008 Hybrid 1.2 145 e-DCS6 εκκινεί από τις 23.900 ευρώ, δηλαδή 2.800 ευρώ χαμηλότερα από την τιμή στον τιμοκατάλογο (από 26.700 ευρώ). Τιμή που το κατατάσσει σε πολύ ανταγωνιστική θέση σε σχέση με άλλα B-SUV με αυτόματο κιβώτιο και υβριδική τεχνολογία που δίνει και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Επίσης, από την αρχική στην γκάμα έκδοση Style περιλαμβάνει όλο το σύγχρονο πακέτο εξοπλισμού, όπως είναι αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών με ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto) Navigation 3D και δύο θύρες USB. Στάνταρ είναι ακόμα όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, LED φώτα εμπρός και πίσω, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω κ.ά. κ.λπ. Πρόσθετη σημαντική παροχή αφορά η εκτεταμένη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών.
Μεταξύ των σημαντικών πλεονεκτημάτων του 2008 είναι το υβριδικό μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 145 ίππων. Ο δυνατός 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας κύκλου Miller με την ισχύ των 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και των 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. αποτελεί τη βασική κινητήρια δύναμη, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 28 ίππων και 51 Nm ροπής που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (e-DCS6), εξασφαλίζει πρόσθετα οφέλη. Καταρχήν δίνει τη δυνατότητα κίνησης 100% ηλεκτρικά σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα ή και σε υψηλότερες κατά τη φάση του ρολαρίσματος, μέσω του ρεύματος που παρέχει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 0,9 kWh.
Παράλληλα εξασφαλίζει ακόμα πιο γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και σε συνδυασμό με το άμεσο και ομαλό στις αλλαγές e-DCS6 ο οδηγός απολαμβάνει άνεση και σβελτάδα. Με φουλ γκάζι φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ., «ανοίγει» εύκολα στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις και γενικά ταιριάζει κατάλληλα στο αμάξωμα των 1.297 κιλών. Με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και η είσοδος στο Δακτύλιο είναι ελεύθερη καθημερινά. Όσον αφορά την κατανάλωση, σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,8 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη σε πιο ήπιους ρυθμούς και με τον οδηγό να εκμεταλλεύεται την ηλεκτρική κίνηση καίει λιγότερη βενζίνη. Το 2008 Hybrid ταιριάζει ταυτόχρονα με άριστο τρόπο την άνεση με το κράτημα και την αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, αφού είναι ξεκούραστο και ευχάριστο.
Ο σπορτίφ και δυναμικός εξωτερικός σχεδιασμός του μικρού SUV της Peugeot αποτελεί ένα ακόμα προσόν του αυτοκινήτου. Το 2008 των 4.304 χλστ. μήκους, 1.775 χλστ. πλάτους και 1.523 χλστ. ύψους είναι ιδιαίτερα καλοσμιλεμένο, από όποια πλευρά και να το περιεργαστεί κανείς. Μοντέρνο και πολύ προσεγμένο σε κάθε του σημείο είναι και το εσωτερικό, το οποίο παραπέμπει σε SUV ανώτερης κατηγορίας. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και το φινίρισμα με τα πολυτελή στοιχεία, συμβάλλουν σε αυτή την εικόνα. Το ίδιο ισχύει και από πλευράς χώρων, αφού στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι αρκετός, χάρη και στο μακρύ μεταξόνιο των 2.605 χλστ. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 434 λίτρων, το οποίο φτάνει έως τα 1.467 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων.