Η Ford ανακοινώνει σήμερα ότι το θρυλικό Bronco θα είναι σύντομα διαθέσιμο για παραγγελία στην Ευρώπη, σε επιλεγμένες αγορές, για πρώτη φορά στα 57 χρόνια ιστορίας του μοντέλου.
Από το 1966 που κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά του, το Bronco δεν είχε περάσει ποτέ επίσημα τον Ατλαντικό. Η σύγχρονη εκδοχή του το κάνει πράξη, σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό οχημάτων και για επιλεγμένες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, φέρνοντας στα μέρη μας ένα SUV με μοναδικό στυλ και γνήσια αίσθηση περιπέτειας. Στο εμπρός τμήμα του οχήματος ξεχωρίζουν η χαρακτηριστική μάσκα, οι στρογγυλοί προβολείς και τα μεγάλα σήματα, με τα τετραγωνισμένα πάνελ του αμαξώματος να καθιστούν πιο ευδιάκριτες τις εξωτερικές γωνίες για ευκολότερους ελιγμούς σε απαιτητικές, εκτός δρόμου συνθήκες.
To ίδιο κάνουν τα trail sights – τα υπερυψωμένα τμήματα στην κορυφή των εμπρός φτερών που βοηθούν τον οδηγό στο να υπολογίζει ακριβώς το πλάτος του αμαξώματος. Παράλληλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως σημεία πρόσδεσης, ικανά να υποστηρίξουν βάρος έως 68 κιλών και διευκολύνοντας τη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων, όπως για παράδειγμα ένα κανό. Το Bronco διαθέτει πολλά αφαιρούμενα στοιχεία που επιτρέπουν τόσο την εξατομίκευση όσο και τη βελτιωμένη απόδοση εκτός δρόμου. Μεταξύ αυτών είναι η μάσκα και ο εμπρός προφυλακτήρας, που μπορούν να αφαιρεθούν και εν συνεχεία να αντικατασταθούν για τη δημιουργία εναλλακτικών εκδόσεων, οι πόρτες, ακόμα και η οροφή!
Γύρω από το Bronco υπάρχουν πολλές κρυμμένες λεπτομέρειες, που τιμούν την κληρονομιά του μοντέλου και ανακαλύπτονται από τον ιδιοκτήτη καθώς χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Τέτοια παραδείγματα είναι τα λογότυπα με το άλογο Bronco, ένα γραφικό που παραπέμπει στο αυθεντικό μοντέλο του 1966, ένα ανοιχτήρι μπουκαλιών ενσωματωμένο στο εσωτερικό και οι «κρυμμένες» συντεταγμένες GPS που αφορούν τοποθεσίες που χρησιμοποιήθηκαν για δοκιμές κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του μοντέλου.
Την κίνηση αναλαμβάνει ο κορυφαίος 2.7 V6 twinturbo EcoBoost, με απόδοση 335 ίππων και 563 Nm. Ένα αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων είναι στάνταρ, για ομαλή οδήγηση με βελτιστοποιημένη ροπή εντός και εκτός δρόμου. Η επιλογή Low Range δίνει πρόσβαση σε μια εξαιρετικά «κοντή» σχέση, με γρανάζωμα 64,33: 1, δίνοντας τη δυνατότητα να κινείται με ταχύτητα 6 χλμ./ώρα με τον κινητήρα να περιστρέφεται στις 2.400 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας ακριβή έλεγχο χαμηλών ταχυτήτων και μειώνοντας την πιθανότητα ακινητοποίησης σε δύσκολο έδαφος.
Το Bronco Outer Banks είναι εξοπλισμένο με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο μεταφοράς δύο ταχυτήτων που επιτρέπει την εναλλαγή εν κινήσει με το πάτημα του κουμπιού μεταξύ μακριών και κοντών σχέσεων. Το Bronco Badlands προσθέτει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον εμπρός άξονα, καθώς και ένα σύστημα αποσύνδεσης της εμπρός αντιστρεπτικής δοκού, εξασφαλίζοντας μέγιστη άρθρωση στην ανάρτηση σε απαιτητικές συνθήκες. Επιπλέον, ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς δύο ταχυτήτων με αυτόματη λειτουργία επιτρέπει την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ 2WD και 4WD, ανάλογα με τις συνθήκες, αφήνοντας τον οδηγό απερίσπαστο προκειμένου να συγκεντρωθεί στο δρόμο.
Για να μπορεί να αντιμετωπίζει τις πιο απαιτητικές οδηγικές προκλήσεις, το νέο Bronco είναι δομημένο πάνω σε ένα υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο με επτά εγκάρσια στοιχεία, παρέχοντας μία ισχυρή βάση για σιγουριά και ασφάλεια. Η λύση αυτή επιτρέπει την υιοθέτηση μιας ανάρτησης με διαδρομή 259 χλστ., για ακόμα πιο εντυπωσιακές off-road ικανότητες.
Σύντομα θα έχουμε τη δυνατότητα να θαυμάσουμε το νέο Bronco και από κοντά, καθώς η ελληνική αγορά συγκαταλέγεται στις εκλεκτές όπου θα διατεθεί το σκληροτράχηλο Ford, επί ευρωπαϊκού εδάφους!