Τεχνολογίες αυτοκινήτων
Οι κατασκευαστές ελαστικών υποβάλλουν τα προϊόντα τους σε εξαντλητικές δοκιμές, πριν διατεθούν στην αγορά. Τα χιλιόμετρα που γράφει κάθε ελαστικό ανέρχονται σε εκατοντάδες χιλιάδες, ωστόσο δεν χρησιμοποιούνται σε όλες τις δοκιμές αυτοκίνητα. Κάτι τέτοιο θα ήταν ασύμφορο για τις εταιρίες, που θα χρειάζονταν να χρησιμοποιούν/συντηρούν πληθώρα διαφορετικών μοντέλων προκειμένου να συλλέγουν δεδομένα. Οι προσομοιώσεις στους […]
Δεν είναι όνειρο, δεν είναι ψέμα, είναι αληθινή είδηση. Ερευνητής από την Tesla κατασκεύασε μπαταρία με διάρκεια ζωής 100 χρόνων. Αυτό έδειξαν, άλλωστε, οι δοκιμές και οι επιδείξεις. Μάλιστα, αυτό το χρονικό όριο ξεπερνά το μέσο όρο ζωής του ανθρώπου, κάτι που δείχνει πως η τεχνολογία μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες λύσεις την ανθρωπότητα. Όταν, […]
Ο ηλεκτρονικός περιορισμός της ταχύτητας δεν είναι κάτι καινούργιο ως concept. Οι Γερμανοί και Ιάπωνες κατασκευαστές τους χρησιμοποιούν εδώ και δεκαετίες (στα 250 και 180 χλμ./ώρα αντίστοιχα), άσχετα του πόσο εύκολα μπορούν να αφαιρεθούν aftermarket. Η απόφαση της Volvo να τοποθετήσει κόφτη 180 χλμ./ώρα σε όλα της τα νέα μοντέλα, ήταν μόνο η αρχή μιας […]
Η Hyundai ξεκίνησε μια παγκόσμια επικοινωνιακή εκστρατεία-μανιφέστο με τίτλο «Η Καινοτομία Αρχίζει από Πολύ Ανθρώπινα Πράγματα» για να μοιραστεί το όραμά της για την έναρξη κυκλοφορίας Robotaxi με αυτόνομη οδήγηση. Η Motional, παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, θα συνεργαστεί με τις υπηρεσίες μίσθωσης διαδρομής (ride-hailing) για την κυκλοφορία των αυτόνομων οχημάτων επιπέδου 4 σε […]
Είναι γεγονός πως το ενδιαφέρον των περισσοτέρων όταν μιλάνε για ένα αυτοκίνητο επικεντρώνεται στον κινητήρα, στην ανάρτηση, ή ακόμα και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Όμως υπάρχει κάτι που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την εύρυθμη λειτουργία ενός αυτοκινήτου και του συστήματος διεύθυνσης γενικότερα. Ο λόγος φυσικά για το τιμόνι, με το οποίο ο οδηγός έχει τη συνεχή κι […]
Κάθε ένας από εμάς δυσκολεύτηκε κάπου όταν μάθαινε να οδηγεί. Όλοι χρειαστήκαμε χρόνο μέχρι να το βρούμε με τις αλλαγές ταχυτήτων και, κυρίως, το κλώτσημα του αυτοκινήτου στο άφημα του συμπλέκτη. Το παρκάρισμα επίσης ήταν πρόκληση, ειδικά σε ανηφόρα, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την παντελώς άχρηστη (και παράνομη) οπισθογωνία. Πόσα από αυτά θα […]
H Ford θέλει να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερη λειτουργικότητα στα pick up μοντέλα της, πατεντάροντας μια σειρά από καινοτόμες ιδέες για το χώρο φόρτωσης. Η τελευταία αφορά μια πολύ απλή, αλλά ευφυέστατη λύση για την θέρμανση και τον κλιματισμό της καρότσας. Σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε το «Μπλε Οβάλ» στην αρμόδια υπηρεσία, ένας αεραγωγός […]
Η Mercedes ευελπιστεί πως έως το τέλος του 2022 θα καταφέρει να φέρει αυτόνομα αυτοκίνητα επιπέδου 3 στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. {loadposition ekka} Αυτό το τολμηρό εγχείρημα αναμένεται να υλοποιηθεί με το σύστημα Drive Pilot, για το οποίο η Mercedes έλαβε έγκριση από τη Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών. Την έλευση των αυτόνομων […]
Όταν η Ford παρουσίασε την τρίτη (κι όπως αποδείχτηκε, τελευταία) γενιά του Focus RS, ο κόσμος σύσσωμος έμεινε άναυδος από τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την πρωτοφανή δυναμική του. Για πρώτη φορά τετρακίνητο RS από την εποχή του Escort Cosworth, για πρώτη φορά γενικά αυτοκίνητο με drift mode. Το σύστημα που έπειτα έγινε μόδα και υιοθετήθηκε […]
Η Volvo πρωτοπόρησε για μια ακόμα φορά στα θέματα της οδικής ασφάλειας, όταν τοποθέτησε υποχρεωτικό περιοριστή τελικής 180 χλμ./ώρα στα αυτοκίνητά της. Η απόφαση των Σουηδών, ωστόσο, δεν ήρθε από το πουθενά. Οι κόφτες στα αυτοκίνητα είναι γεγονός, δεν αφορούν τα 250 χλμ./ώρα των γερμανικών, και απέχουμε λιγότερο από 4 μήνες από την καθολική τους […]
Σας έχει τύχει να παρκάρετε κάτω από δέντρο, σε χαμηλοτάβανο γκαράζ/πυλωτή ή πολύ κοντά σε τοίχο και να μην μπορείτε να ανοίξετε την πόρτα του πορτμπαγκάζ; Από ό,τι φαίνεται, η συγκεκριμένη ταλαιπωρία έχει απασχολήσει τους σχεδιαστές και τεχνικούς της Hyundai, οι οποίοι αποφάσισαν να εξελίξουν ένα ριζοσπαστικό σύστημα που καταργεί τις παραδοσιακές θύρες χώρου αποσκευών […]
Είναι γεγονός και το επιβεβαίωσε κι η γερμανική μάρκα, πως τα 6κύλινδρα TDI μοτέρ της με ισχύ έως και 282 ίππων θα είναι συμβατά με ανανεώσιμα καύσιμα. Όλο αυτό γίνεται στο πλαίσιο της προσπάθειας για λιγότερες εκπομπές ρύπων και ελαχιστοποίηση του αποτυπώματος άνθρακα που «αφήνει» η εταιρεία και είναι αυτή η τάση που έχει εκτοξεύσει […]