Η VW τιμωρεί τους ρύπους και προστατεύει το περιβάλλον με τον δικό της BattMan, ο οποίος ζει στο Salzgitter αντί του Gotham και γράφεται ελαφρώς διαφορετικά.
Ένα «t» παραπάνω και το κεφαλαίο «M» διαφοροποιούν τη νέα συσκευή του Wolfsburg από τον Σκοτεινό Ιππότη, η οποία χρησιμοποιείται για τη διάγνωση της διάρκειας ζωής των μπαταριών. Το Battery Monitoring Analysis Necessity αποτελείται από ένα λογισμικό και τα απαραίτητα παρελκόμενα, συνιστώντας ουσιαστικά ένα διαγνωστικό μπαταριών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αρχικά εξελίχθηκε από την Audi για το e-tron, περνώντας πλέον σε ολόκληρη την γκάμα EV της VW.
Το BattMan συνδέεται στο αυτοκίνητο και αναλύει την κατάσταση των στοιχείων της συστοιχίας μπαταριών, προλαμβάνοντας τυχόν βλάβες, προβλήματα μόνωσης, μείωση απόδοσης, υπερθερμάνσεις και τάσεις. Πέρα από την πρόληψη της ακεραιότητας, προβλέπει το προσδόκιμο ζωής της μπαταρίας και καθιστά ευκολότερη τη διάγνωση της αντικατάστασής της, με την παλιά να οδηγείται στο κέντρο ανακύκλωσης του Salzgitter. Εκεί υπάρχει και δεύτερος ρόλος για τον προστάτη των volt.
Κάθε μπαταρία ελέγχεται μέχρι τελευταίας κυψέλης. Αναλόγως των πόσων στοιχείων διατηρούνται σε άριστη κατάσταση είτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ανταλλακτικό, είτε να ανακατασκευαστεί για χρήση αλλού (σε κλαρκ ή ρομπότ, για παράδειγμα), είτε να ανακυκλωθεί πλήρως, με σκοπό τη συλλογή κύριων συστατικών στοιχείων (αλουμίνιο, χαλκός, πλαστικό και τη λεγόμενη «μαύρη πούδρα», που αποτελείται από ένα κράμα νικελίου, λιθίου, μαγνησίου, κοβαλτίου και γραφίτη).
O επικεφαλής μπαταριών του Volkswagen Group Components, Frank Blome, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Γνωρίζουμε πως τα ανακυκλωμένα εξαρτήματα μπαταριών είναι το ίδιο αποτελεσματικά με τα καινούργια. Αυτά τα ανακυκλωμένα ανταλλακτικά θα μας βοηθήσουν να εξασφαλίσουμε επάρκεια για την παραγωγή συστοιχιών στο μέλλον».