Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας επενδύει ολοένα περισσότερο στην τεχνολογία των 3D εκτυπώσεων. Το μικρότερο βάρος, η αυξημένη δυνατότητα διαμόρφωσης και ακρίβειας, αλλά και εν τέλει το χαμηλότερο κόστος σε σχέση με το καλούπωμα πλαστικού ή μετάλλου (για φούρνο ανθρακονημάτων ούτε λόγος) έχουν αρχίσει να φέρνουν τους τρισδιάστατους εκτυπωτές στο προσκήνιο. Και η VW τους έχει σε πρώτο πλάνο.
Ο γερμανικός κολοσσός χρησιμοποιεί ήδη 3D εξαρτήματα στο T-Roc Cabriolet και συγκεκριμένα, τις κολώνες του. Συγκριτικά με όσο θα ζύγιζαν αν κατασκευάζονταν από χάλυβα, τα A pillars του ανοιχτού crossover ζυγίζουν σχεδόν 50% λιγότερο χάρις στην τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Η VW μάλιστα έχει αναπτύξει έναν νέο τύπο εκτύπωσης, σε συνεργασία με τις Siemens και HP, που αντί για τη διαστρωμάτωση με χρήση laser χρησιμοποιεί συγκόλληση. Κατ’ αυτό τον τρόπο μειώνει τόσο το κόστος, όσο ακόμα περισσότερο το βάρος.
Το Βόλφσμπουργκ, βέβαια, δεν συστήνεται τώρα στις εκτυπώσεις για την κατασκευή ανταλλακτικών. Εδώ και 25 χρόνια χρησιμοποιεί διάφορες μορφές 3D εκτυπώσεων για την κατασκευή υλικών από πλαστικό ή ατσάλι, ενώ αυτή τη στιγμή διαθέτει 13 μονάδες που ασχολούνται με αυτή τη μέθοδο στα κεντρικά. Εντός των προσεχών μηνών, δε, θα οργανώσει μια ομάδα ειδικών -πάντα σε συνέργεια με τις Siemens και HP- ώστε να εκπαιδεύσουν το προσωπικό στις τρισδιάστατες εκτυπώσεις.