Η VW δημοσίευσε τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου ID. Polo, ενόψει της κυκλοφορίας του τον επόμενο χρόνο. Ένα μοντέλο στο οποίο το Βόλφσμπουργκ ποντάρει πολλά, καθώς είναι το πρώτο από τα τέσσερα compact ηλεκτρικά που η VW πιστεύει ότι θα αναδιαμορφώσουν τη γκάμα των μικρών αυτοκινήτων της.
Το ID. Polo κρατάει τις διαστάσεις σε συμπαγή επίπεδα, καθότι έχει μήκος 4.053 χλστ., πλάτος 1.816 χλστ. και ύψος 1.530 χλστ., με το μεταξόνιο να εκτείνεται σε 2.600 χλστ. Οι Γερμανοί σημειώνουν το μέγεθος είναι περίπου ίδιο με του τρέχοντος Polo, αλλά το εσωτερικό είναι 19 χιλιοστά χλστ. και προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για επιβάτες, αλλά και αποσκευές. Χαρακτηριστικό ότι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 435 λίτρα (τεράστιο για σουπερμίνι) και φτάνει μέχρι τα 1.243 λίτρα, κατόπιν αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων.
Το ηλεκτρικό Polo βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MEB+ και θα προσφέρεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες τοποθετημένους μπροστά, σε συνδυασμό με δυο μπαταρίες Η βασική έκδοση παράγει 116 ίππους, η επόμενη 135 ίππους και η κορυφαία 211 ίππους, ενώ το 2027 θα έρθει και το ID. Polo GTI των 226 ίππων. Το ID. Polo με τα 116 και τα 135 άλογα παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία λιθίου-φωσφορικού σιδήρου 37 kWh, με το μεγάλο των 211 ίππων και το GTI να διαθέτουν συστοιχία νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου 52 kWh, η οποία υπόσχεται αυτονομία έως 450 χλμ. Η VW συνέχισε λέγοντας ότι η μπαταρία χρησιμοποιεί τεχνολογία cell-to-pack, που εξαλείφει το ενδιάμεσο τμήμα μέσω των περιβλημάτων των μονάδων και συνδυάζει τα στοιχεία απευθείας στη μπαταρία – μειώνοντας την τιμή, τον χώρο εγκατάστασης και το βάρος, ενώ παράλληλα αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα κατά περίπου 10%.

To ντεμπούτο του νέου και αμιγώς ηλεκτρικού ID. Polo προγραμματίζεται για τα μέσα του επόμενου έτους, και συγκεκριμένα την ερχόμενη άνοιξη, με στόχο μια βασική τιμή στις 25.000 ευρώ.

















































