Η Toyota και η General Motors ανακοίνωσαν πτώση στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στις ΗΠΑ. Δεν είναι, όμως, οι μόνες: οι δυσλειτουργίες στις αλυσίδες εφοδιασμού σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία και οι ελλείψεις τσιπ, είχαν ως αποτέλεσμα την πτώση παραγωγής, σύμφωνα με το Reuters.
Οι εταιρείες «παλεύουν» με την παγκόσμια έλλειψη τσιπ, που τις ανάγκασε να μειώσουν την παραγωγή, αν και οι υψηλές τιμές των αυτοκινήτων έχουν αντισταθμίσει εν μέρει τον αντίκτυπο από τα μικρά αποθέματα.
Αναλυτικά:
Η GM ανακοίνωσε ότι οι τριμηνιαίες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 20,1% στα 512.846 οχήματα, ρίχνοντας τις μετοχές της κάτω κατά 1,04%.
Η Toyota ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν σχεδόν κατά 15%, στα 514.592 οχήματα.
Η BMW ήταν ένας από τους λίγους νικητές του τριμήνου, σημειώνοντας συνολικές πωλήσεις αυξημένες κατά 3,2% το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με το 1ο τρίμηνο του 2021. Τα SUV αποτέλεσαν την αιχμή του δόρατος, δηλαδή το 57% των πωλήσεων. Και οι πωλήσεις της Mini αυξήθηκαν επίσης, κατά 9,4%.
Η Mazda είχε πωλήσεις 33.023 οχημάτων τον Μάρτιο, αυξημένες κατά 3,2% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2021. Οι μέχρι σήμερα πωλήσεις ανήλθαν σε 82.268 οχήματα, μειωμένες κατά 1,2%.
Η Nissan ανέφερε πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο 201.081 οχημάτων, μειωμένες κατά 29,6%. Leaf, Altima και Frontier σημείωσαν μεγάλες αυξήσεις πωλήσεων.
Οι πωλήσεις της Subaru μειώθηκαν κατά 17,5% το πρώτο τρίμηνο, στα 132.346 οχήματα.
Οι καινούριες Porsche μειώθηκαν κατά 24,9%, στις 13.042 και η εταιρεία ανέφερε επίσης προβλήματα προμήθειας και παράδοσης.
Η Mitsubishi εστίασε μόνο στις λιανικές πωλήσεις στην έκθεσή της, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 44,7%. Αν και οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,5%, από 28.231 οχήματα το πρώτο τρίμηνο πέρυσι, σε 26.400 το πρώτο τρίμηνο του 2022. Το Outlander σημείωσε αύξηση 218% και το Eclipse Cross άνοδο 152%.