Ο όμιλος VW αγαπάει Ελλάδα, για αυτό και επιλέγει την Αστυπάλαια για μια μεγαλεπήβολη επένδυση, που αφορά τους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης!
Γερμανοί και Ελληνική Κυβέρνηση υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας, που αφορά ένα πρωτοφανές εγχείρημα μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση ολόκληρης περιοχής. Το Μνημόνιο Συνεργασίας (Memorandum of Understanding) υπεγράφη σήμερα στην Αθήνα και στο Βόλφσμπουργκ, από τον κ. Κωνσταντίνο Φραγκογιάννη, Αναπληρωτή Υπουργό Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια και τον Dr. Herbert Diess, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Volkswagen Group, αντίστοιχα. Η Αστυπάλαια επιλέχθηκε για το τεράστιο επενδυτικό project, με τον μακροπρόθεσμο στόχο να θέλει το νησί του Αιγαίου να μετατρέπεται σε παγκόσμιο υπόδειγμα «πράσινων» μετακινήσεων, ως «φάρος» της ηλεκτρικής τεχνολογίας. Το «Project Φάρος», όπως ονομάζεται, αποσκοπεί στην ολική αναδιάρθρωση των μεταφορών στην Αστυπάλαια, πραγματοποιώντας μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Δείτε ακόμα: Τιμές και εξοπλισμοί του VW ID.4 στην Ελλάδα
Αυτή τη στιγμή, κυκλοφορούν στην περιοχή περίπου 1.500 οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σκοπός είναι να αντικατασταθούν με 1.000 ηλεκτρικά του Ομίλου VW, μεταξύ των οποίων μοντέλα της γκάμας ID. και scooter της SEAT, που επιπρόσθετα θα άπτονται σε υπηρεσίες car sharing. Περιπολικά, λεωφορεία (2 έχει ούτως ή άλλως όλο το νησί), βανάκια, οτιδήποτε σχετίζεται με τις μεταφορές στην Αστυπάλαια, θα κινείται αποκλειστικά με ρεύμα. Για τον λόγο αυτό, η VW θα τοποθετήσει πάνω από 230 φορτιστές σε διάφορα σημεία, δημιουργώντας ένα αυτάρκες δίκτυο.
Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, δήλωσε: «Πιστεύω ακράδαντα στις συνεργασίες. Οι κυβερνήσεις δεν μπορούν να πετύχουν μόνες τους και ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι η απάντηση σε κάθε ερώτηση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτή η φιλόδοξη προσπάθεια είναι το αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μεταξύ του ελληνικού κράτους και του Ομίλου Volkswagen. Ένας παγκόσμιος ηγέτης στην αυτοκινητοβιομηχανία, που στοχεύει να καταστήσει το στόλο των οχημάτων και της εταιρείας ουδέτερο ως προς τις εκπομπές CO2 έως το 2050, συμπορεύεται με ένα ευρωπαϊκό έθνος σε κατάσταση πλήρους ανασχηματισμού.»
Διαβάστε επίσης: Σε ποια χώρα το VW ID.3 έχει αφανίσει το Corolla;
Ο Δρ Herbert Diess, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, συμπλήρωσε από τη μεριά του: «Η πολιτική, οι επιχειρήσεις και η κοινωνία έχουν κοινή ευθύνη για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι η μια ουδέτερη προς το περιβάλλον μετακίνηση για όλους. Και με το έργο της Αστυπάλαιας θα διερευνήσουμε πώς να υλοποιήσουμε αυτό το όραμα, από σήμερα. Οι ηλεκτρικές και «έξυπνες» μεταφορές θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής, συμβάλλοντας παράλληλα σε ένα μέλλον απαλλαγμένο από την επιβάρυνση του άνθρακα.»
Δείτε ακόμα: Πόσο βγαίνει η δόση για αγορά Tesla στην Ελλάδα;
Η ενέργεια του «Φάρου» θα προέρχεται από εναλλακτικές πηγές, όπως ηλιακή και αιολική, αξιοποιώντας στο μέγιστο την γεωγραφική πλεονεξία που παρέχει η τοπογραφία της Αστυπάλαιας και ο ξακουστός ελληνικός καιρός. Η διάρκεια του πρότζεκτ, τέλος, θα έχει αρχική διάρκεια 6 ετών.