VW T-Roc και Mazda MX-5 σπανίως να βρεθούν στην ίδια πρόταση, ακόμα κι αν το γερμανικό crossover είναι στην Cabriolet μορφή του. Έλα, όμως, που όχι μόνο τα δυο μοντέλα βρίσκονται στην ευρύτερη ίδια κατηγορία (κάμπριο), αλλά το ανοιχτό T-Roc κοντεύει να «εξαφανίσει» σε πωλήσεις το Miata!
Σύμφωνα με τα στοιχεία των Dataforce/Automotive News, το T-Roc Cabriolet κατέκτησε την κορυφή στην κατηγορία κουπέ/κάμπριο για το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου με σχεδόν τις διπλές ταξινομήσεις από το MX-5. Στους δρόμους της Ευρώπης, κατά το πρώτο 7μηνο του 2023, ταξινομήθηκαν 8.732 T-Roc Cabriolet σημειώνοντας αύξηση 9,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Πολύ σημαντικότερη η βελτίωση για το Mazda, που έφτασε στο +53,9%, αλλά δεν ήταν αρκετή να του χαρίσει πάνω από 4.570 ταξινομήσεις. Μεγάλη έκπληξη και από την Alpine A110, η οποία με 2.155 πωλήσεις (+16,8%) πήρε την τρίτη θέση και άφησε πίσω της τόσο τη Ford Mustang (1.921 μονάδες, +28,3%), όσο και το Toyota GR86 (934 μονάδες, +1.359,4%).
Άξιο αναφοράς πως τα κουπέ/κάμπριο ήταν η μοναδική κατηγορία που ούτε ένα μοντέλο από το top 10, δεν σημείωσε πτώση πωλήσεων. Το -66,7% του Fiat 124 επί της ουσίας δεν υφίσταται, καθώς το ιταλικό roadster (και συγγενής του MX-5) έχει σταματήσει να παράγεται από το 2020. Με κάποιο τρόπο ωστόσο, όπως και τα επίσης καταργημένα Chevrolet Camaro και Nissan 370Z, κατάφερε να βρει αγοραστές ως καινούργιο (λογικά από ξεχασμένο στοκ).
Πέρα από το T-Roc Cabriolet, «τρένο» στις πωλήσεις πήγαν αρκετά ακόμα VW. Από τις 10 mainstream κατηγορίες (μη premium, δηλαδή), τα αυτοκίνητα από το Βόλφσμπουργκ πήραν την πρώτη θέση στις 7! Τ-Roc, T-Roc Cabriolet, Golf, Passat, Tiguan, συν τα επαγγελματικά Caddy και Transporter, έβαλαν πρώτο το όνομα της «ΦαουΒε» στα επιμέρους segments. Εξαιρετική παρουσία και από το ID.4, το οποίο παρότι ηλεκτρικό κατάφερε να πάρει τη 2η θέση γενικής στα μεσαία/μεγάλα SUV, πίσω από Skoda Kodiaq και μπροστά από το Toyota RAV4.