H πρώτη γενιά του Toyota 86 (ή «GT86», όταν λανσαρίστηκε) είχε επιφέρει τόσο μεγάλους προβληματισμούς λόγω χαμηλών πωλήσεων, ώστε έφτασε να τίθεται εν αμφιβόλω το ενδεχόμενο δεύτερης γενιάς. Τελικά όχι μόνο παρουσιάστηκε νέο 86άρι (και Subaru BRZ), αλλά τα πηγαίνει και εξαιρετικά στις προτιμήσεις των αγοραστών.
Τα εμπορικά αποτελέσματα του Σεπτεμβρίου για την ιαπωνική εταιρία, στην αγορά της Βορείου Αμερικής, ήταν εξαιρετικά και ανέδειξαν διαφορετικούς πρωταγωνιστές από τη γκάμα. Στην κορυφή όλων των μοντέλων τοποθετείται το RAV4, με 32.317 ταξινομήσεις και αύξηση 50,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Το Camry ακολούθησε 27.859 μονάδες (+45,8%), μπροστά από τα Tacoma (21.470 κομμάτια, +18,7%), Highlander (19.743 μονάδες, +3,1%) και Corolla (18.874 αντίτυπα, +32,2%). Το ποσοστό που κερδίζει όλες τις εντυπώσεις, ωστόσο, ανήκει στο GR86 και το εξωφρενικό +43.150% που εμφάνισε, καθώς από τις 2 μονάδες πέρσι έφτασε τις 865 φέτος!
Ακόμα πιο ενδεικτική είναι η εικόνα του ιαπωνικού κουπέ στο διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, που τοποθετεί σε πιο ρεαλιστική κλίμακα την εκτόξευση της ζήτησης. Στους πρώτους 9 μήνες του 2022 λοιπόν, το GR86 έχει καταφέρει να βρει 9.691 αγοραστές στη Βόρεια Αμερική. Κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα, στην ίδια αγορά, είχαν ταξινομηθεί μόλις 1.044 αυτοκίνητα – αύξηση 824,2%! Στο 9μηνο μάλιστα, το GR86 είναι το μοναδικό μοντέλο τόσο της Toyota όσο και λαμβάνοντας υπόψη τη γκάμα της Lexus, που σημειώνει αύξηση πωλήσεων. Το Land Cruiser παρουσιάζει τη μεγαλύτερη κάμψη στις ταξινομήσεις, με μόλις 44 μονάδες αντί 3.665 και -98,8%, όμως δεν θα πρέπει να παραλείπουμε το τεράστιο πρόβλημα με τις παραδόσεις, που αντιμετωπίζει η Toyota στο νέο J300.