Διάφορα
Η δεύτερη γενιά Swift GTi είναι με διαφορά το πιο αγαπημένο τετράτροχο της Suzuki και ένα από τα δημοφιλέστερα hot hatches των 90’s. Απολύτως λογικό, καθώς ο G13B απέδιδε 101 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και στροφάριζε με μανία έως τις 7.600 σ.α.λ. – νούμερα εντυπωσιακά για κινητήρα 1.296 κ.εκ. Για κάποιους, ωστόσο, αυτά τα νούμερα […]
Τα καινούργια αυτοκίνητα, και δη τα ηλεκτρικά, είναι ταχύτερα από ποτέ. Έχουμε φτάσει να βλέπουμε χρόνους 5,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και μόνο να μη λέμε ότι είναι αργό. Το θέμα, όμως, είναι ότι με τόση ταχύτητα και δύναμη, όσο κι αν τα ηλεκτρονικά βοηθούν, ένα τέτοιο όχημα δεν μπορεί να ελεγχθεί από όλους. […]
Κάθε χρόνο το έργο των 27 εκλεκτόρων του θεσμού «Αυτοκίνητο Της Χρονιάς» για την Ελλάδα γίνεται και πιο δύσκολο. Κορυφώνεται και φέτος, για 19η χρονιά, η διαδικασία για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου Της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα. Οι 27 εκλέκτορες/δημοσιογράφοι του θεσμού έχουν καταλήξει σε όλα τα νέα μοντέλα που έκαναν το εμπορικό τους […]
Συμμετέχοντας στην Fieracavalli 2025 ως κύριος συνεργάτης, η RAM αξιοποίησε αυτή την ευκαιρία για την προ-παρουσίαση του μοντέλου Rampage στην Ευρώπη, σε μια ομάδα κοινού απόλυτα συμβατή με την τοποθέτηση αυτού του προϊόντος της στην αγορά. Με αυτό το μοντέλο, το πρώτο RAM που σχεδιάζεται και παράγεται εξ ολοκλήρου στη Βραζιλία, η αμερικανική μάρκα έχει […]
Χριστούγεννα έρχονται και η Nissan Αμερικής είπε να κάνει τα δωράκια της στο αγοραστικό κοινό, καταρχάς με τις τιμές που ανακοινώνει για το νέο Sentra, που δεν είναι άλλο από τη μετενσάρκωση του αγαπημένου μας Sunny (σε αρκετές αγορές, εξάλλου, κυκλοφορεί ακόμα με το ιστορικό όνομα). To νέο Sentra/Sylphy/Sunny διακρίνεται για την εντυπωσιακή του σχεδίαση η […]
Λακκούβες και σαμάρια μπορούν να εξελιχθούν στο μεγαλύτερο εχθρό ενός αυτοκινήτου. Ενός κανονικού αυτοκινήτου, για την ακρίβεια. Ο βαθμός ζημιάς πολλαπλασιάζεται στα supercars και hypercars, που απέχουν λίγα εκατοστά από το οδόστρωμα και τις κακοτεχνίες του. Για το λόγο αυτό υπάρχουν συστήματα που σηκώνουν το ρύγχος (η Ferrari Enzo το πρωτολάνσαρε), αλλά τί να κάνουν […]
Το Navara συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο σημαντικών και ιστορικών μοντέλων της Nissan, έχοντας πίσω του μια καριέρα 40 ετών. Το 1985 λανσαρίστηκε πρώτη φορά, κατακτώντας διαχρονικά την κορυφή της κατηγορίας σε πολλές αγορές, με διάφορα ονόματα (Frontier στις Η.Π.Α., για παράδειγμα). Η πτώση των πωλήσεων, ωστόσο, οδήγησε στην απόσυρση το D23, που ήταν και το […]
Μέχρι την επιστροφή της Giulia, υπήρχε ένα δυσαναπλήρωτο κενό στις πισωκίνητες Alfa Romeo. Η 75 άφησε το στίγμα της και τα σημάδια των πίσω ελαστικών της, ιδιαίτερα στην έκδοση Turbο, γαλουχώντας μια ολόκληρη γενιά φανατικών Alfisti. Η τουρμπάτη 75άρα, βέβαια, δεν ήταν μόνη της στο χορό του πίσω άξονα, άλλο που ήταν (και είναι) η […]
Το πρώτο Mazda 323F, μαζί με την Toyota Celica 4ης γενιάς, είναι τα αυτοκίνητα που ακόμα και σήμερα κρατούν ζωντανή την φλόγα των αναδιπλούμενων φωτιστικών σωμάτων. Τα pop-ups αγγλιστί, ή «φώτα έτσι» (συνοδευόμενα από την ανάλογη κίνηση πάνω-κάτω του χεριού). Πολλά συνεχίζουν να κυκλοφορούν απροβλημάτιστα στους δρόμους. Αυτό που θα δούμε σήμερα, ενδεχομένως να είναι το […]
Η βελτίωση του VW Golf είναι αγαπημένη ασχολία πολλών μαστόρων, σε όλο τον κόσμο. Εννοείται η Ευρώπη κατέχει τα πρωτεία, με κατασκευές όπως το MK3 των 1.050 ίππων που θα απολαύσουμε να ισοπεδώνει κάθε ανταγωνισμό, έχοντας μάλιστα την πόρτα του οδηγού μισάνοιχτη! Το πράσινο Golf ξεκίνησε την καριέρα του ως ένα απλό GTI, με τον […]
Τα κοντέρ είναι γνωστό ότι «κλέβουν». Άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο, όλα όμως δείχνουν παραπάνω χιλιόμετρα από όσα κινούμαστε στην πραγματικότητα.To ίδιο κάνουν και οι ενδείξεις του χιλιομετρητή, αλλά για τελείως διαφορετικούς λόγους (βλέπε απατεωνιές στα μεταχειρισμένα). Και από την εξαίρεση δεν ξεφεύγουν ούτε τα supercars, επιπέδου Lamborghini Murcielago. Ο 12κύλινδρος «Ταύρος» παρουσιάστηκε το 2001 και […]
H Renault έχει κατασκευάσει μερικά από τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα που συναντάμε στο mainstream στερέωμα. Η Renault Sport συγκεκριμένα, από την οποία απορρέουν τα θρυλικά γράμματα «R.S.». Το εμβληματικό Clio Williams είναι δικό της τέκνο, άσχετα με το όνομα της τότε πρωταθλήτριας ομάδας F1 που χρησιμοποιήθηκε σαν «κράχτης». Αυτή ήταν η πρώτη και πιο γνωστή […]












