Οι σωστές πιέσεις των ελαστικών είναι καίριες για το σωστό πάτημα του αυτοκινήτου, αλλά και την αποφυγή περιττής κατανάλωσης καυσίμου. Οι εργοστασιακές οδηγίες θα πρέπει να ακολουθούνται κατά γράμμα, αλλά είθισται να κάνουμε τις απαραίτητες προσθαφαιρέσεις αναλόγως εποχής: το καλοκαίρι βάζουμε λιγότερο αέρα (γιατί διαστέλλεται λόγω ζέστης), το χειμώνα περισσότερο (γιατί συστέλλεται). Προπάντων, όμως, θα πρέπει να ξεχωρίζουμε τις μονάδες μέτρησης.
Τα περισσότερα πιεσόμετρα στα βενζινάδικα αναγράφουν τόσο psi, όσο και bar. Τα παλιά, αναλογικά, έχουν και τις δυο μονάδες στο ίδιο καντράν, οπότε χρειάζεται η απαραίτητη προσοχή για να μην μπερδέψουμε bar με psi και παραφουσκώσουμε το λάστιχο. Τα πιο καινούργια ψηφιακά γράφουν είτε psi είτε bar, φουσκώνοντας παράλληλα αυτόματα το λάστιχο μέχρι την προκαθορισμένη τιμή που έχει δώσει ο οδηγός, μέσω των κουμπιών στο πάνελ ελέγχου
Αυτό που έκανε ένας Αμερικανός, όμως, θέλει προσπάθεια για να το καταφέρεις. Ο Robert ζήτησε από έναν υπάλληλό του να βάλει αέρα, στα λάστιχα του Cherokee του. Ο εργαζόμενος πήγε με χαρά το Jeep στο βενζινάδικο, αλλά κάπου μπερδεύτηκε. Ο φίλτατος Robert δέχτηκε ένα τηλεφώνημα που αρχικά του προκάλεσε σύγχυση, για να διαδεχτεί το συναίσθημα αυτό η απελπισία. Ο υπάλληλος είπε στον κάτοχο του SUV (σχετικά καινούργιου κιόλας, του 2016) πως υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τα λάστιχα, καθώς «δεν φουσκώνουν μέχρι το 100%». Ο Robert δεν κατάλαβε και ζήτησε να του στείλει φωτογραφία, μήπως βγάλει άκρη. Η φώτο ήταν αυτή
Ο αθεόφοβος (και ολοφάνερα άσχετος με αυτοκίνητα) νόμιζε πως οι αριθμοί αντιστοιχούν σε ποσοστό επί τοις εκατό, όχι σε μονάδα μέτρησης πίεσης – παρότι το «psi» αναγράφεται ξεκάθαρα δίπλα! Η απάντηση του Robert δεν ήταν κομψή («τσακίσου πάρε δρόμο από το αυτοκίνητο»), αλλά δικαιολογείται απόλυτα. Ειδικά όταν αναλογιστείς πως η κλήση έγινε αφού πρώτα το Cherokee είχε διανύσει σχεδόν 2 χιλιόμετρα! Φαντάζεστε τι ταλαιπωρία υπέστησαν τα ελαστικά, τα οποία από καθαρή τύχη δεν κλατάρισαν.
Ο ιδιοκτήτης του Cherokee χρειάστηκε να βάλει προστατευτική μάσκα και αλεξίσφαιρο γιλέκο (!) προκειμένου να ξεφουσκώσει τα λάστιχα, υπό το φόβο έκρηξης. Όπως αναφέρει ο ίδιος: «Το πόσο δυνατά εκτονώθηκε ο αέρας μόλις έβγαλα το καπάκι της βαλβίδας, ήταν απίστευτο». Παρόλα αυτά ούτε πυροτέχνημα έγιναν, ούτε καν χρειάστηκαν αλλαγή.