H E30 είναι, απλά και ξεκάθαρα, ο ορισμός της M3. Αυτή έκανε την αρχή, αυτή σκέφτεται η πλειοψηφία των «βενζινοαίματων» όταν ακούν «M3». Κάτι που συνιστά επίτευγμα, αν σκεφτείς πόσες εξαιρετικές BMW μετά από αυτή φόρεσαν τα ίδια «γαλόνια».
Οι περισσότερες εξ αυτών, και σε κάμπριο εκδόσεις. Το ίδιο είχε συμβεί με την 30άρα, για πολύ λίγα κομμάτια από το 1988 μέχρι το 1991, άλλο που είναι συνυφασμένη με το κλασικό δίθυρο αμάξωμα και «γυρισμένα» καρέ. Μόλις 781 M3 E30 Convertible κατασκευάστηκαν, με τη συγκεκριμένη να μοιάζει έτοιμη για επιστροφή στην αντιπροσωπεία, αλλά και non stop βόλτες στην παραλία. Εσοδεία του 1989, σε Macao Blue Metallic απόχρωση και με 80.407 χλμ. στο οδόμετρο, δεν εμφανίζει το παραμικρό σημάδια ταλαιπωρίας σε αμάξωμα ή ταπετσαρίες. Σύμφωνα με την αγγελία όλα λειτουργούν στην εντέλεια, μεταξύ των οποίων ο μηχανισμός αναδίπλωσης της υφασμάτινης οροφής.
Αυτός και οι ενισχύσεις στο πλαίσιο είναι υπεύθυνες για το αυξημένο κατά 160 κιλά βάρος, σε σχέση με την κλειστή M3 E30. Κάτω από το καπό έχουμε τον S14 ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο των 2.3 λίτρων, στην έκδοση με τους 215 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και τα 230 Nm στις 4.600 σ.α.λ. Οι πίσω τροχοί αντλούν ενέργεια μέσω του 5τάχυτου «dogleg» κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικό, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. και τελική 239 χλμ./ώρα. Σε αντιπαραβολή, η κουπέ M3 E30 θέλει 6,7 δλ. για την ίδια μέτρηση και φτάνει μέχρι τα 241 χλμ./ώρα. Λιγότερο γρήγορη η Converible, πολύ σπανιότερη. Εξ ου και οι σχεδόν 100.000 ευρώ (95.500), που έπιασε στη δημοπρασία.