Τα προβλήματα των πλουσίων δεν έχουν ούτε στα παραμύθια σχέση με των υπολοίπων. Ενώ εμείς ψάχνουμε να βρούμε προσφορά για φέτα (που και πάλι πανάκριβη είναι), ένας εκατομμυριούχος μπορεί την ίδια στιγμή να αναστατώνεται στο άκουσμα της είδησης πως δεν μπορεί να αγοράσει μια Aston Martin Valour.
Η χειροκίνητη V12 δημιουργία από το Gaydon παρουσιάστηκε στις αρχές Ιουλίου και σήμερα, δεν έχει μείνει ούτε δείγμα. Σίγουρα, η παραγωγή των 110 μονάδων είναι εξαιρετικά περιορισμένη. Από την άλλη, όμως, το αντίτιμο για κάθε μια υπολογίζεται (γιατί επίσημα τιμή δεν ανακοινώνεται ακόμα) στα 1-1,5 εκατ. λίρες (1,2-1,75 εκατ. ευρώ, να πούμε 1,5 εκατ. ευρώ έναν μέσο υπολογισμό). Όποιος θέλει Valour πια, θα πρέπει να περιμένει τις δημοπρασίες και να πληρώσει αρκετά παραπάνω από όσο κοστίζει καινούργια.
Η Valour βασίζεται στη V12 Vantage και αποτίνει σχεδιαστικό φόρο τιμής σε μια άλλη Vantage: τη V8 από τις δεκατίες του 70 και 80 (1977-1989 στην παραγωγή), που είδαμε και στην ταινία «Ο κατάσκοπος που με αγάπησε», με τον Τίμοθι Ντάλτον στο ρόλο του Τζέιμς Μποντ. Οι πανέμορφες ζάντες των 21 ιντσών περιβάλλονται από ελαστικά Michelin Pilot Sport S 5, ειδικά εξελιγμένα για τη Valour, και κρύβουν κεραμικούς δίσκους 410 χλστ. εμπρός και 360 χλστ. πίσω. Σύμφωνα με τους Άγγλους, η νέα τους δημιουργία μπορεί να μην έχει εξόφθαλμα αεροδυναμικά βοηθήματα (λέγε με «απλώστρα»), αλλά μπορεί να παράγει ποσά κάθετης δύναμης που συναγωνίζονται τα κορυφαία supercars.
To εσωτερικό είναι κατά βάση ίδιο με της V12 Vantage, αλλά διαφοροποιούμενο από εκείνο στην κεντρική κονσόλα και το σχεδιασμό των αεραγωγών. Φυσικά, το μάτι μπορεί και να μη δει καν αυτά τα δύο, καθότι μαγεμένα απασχολημένο από τον αισθαντικό επιλογέα του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου! Η λαβή αποτελείται από γυαλισμένο ξύλο και το υπόλοιπο σκέλος από βουρτσισμένο αλουμίνιο, ενώ μπροστά τους δεσπόζει το start-button του κινητήρα.
Η καρδιά της Valour χτυπάει μέσα από δώδεκα κυλίνδρους και δυο τούρμπο. Ο 5.2 V12 twinturbo κερδίζει 15 άλογα σε σχέση με το μηχανοστάσιο της Vantage, φτάνοντας συνολικά τους 715 ίππους (753 Nm η ροπή και στις δύο Aston). Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, οπότε παίρνουμε για οδηγό τα 3,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 322 χλμ./ώρα της V12 Vantage, αν και ενδεχομένως η Valour να είναι κατά τι αργότερη σε επιτάχυνση λόγω κιβωτίου (8άρι αυτόματο η Vantage)