Τα όρια ταχύτητας αποτελούν μόνιμο πεδίο διάστασης απόψεων και συζήτησης, ειδικά στην Ευρώπη. Οι νομοθέτες πιέζουν διαρκώς για χαμηλότερα, οι οδηγοί και η κοινή λογική για υψηλότερα ή τουλάχιστον διατήρηση των υπαρχόντων. Κάποιες χώρες ήδη εφαρμόζουν τα 30 χλμ./ώρα ως μέγιστη ταχύτητα στις πόλεις. ενώ άλλες προτίθενται να κατεβάσουν τους αυτοκινητόδρομους στα 110 χλμ./ώρα, τη στιγμή που ακόμα και τα σημερινά 130 χλμ./ώρα φαντάζουν λίγα. Ο Walter Röhrl είναι υπέρμαχος της δεύτερης άποψης και δεν το κρύβει.
Για την ακρίβεια, το κάνει όσο πιο καυστικά σαφές γίνεται. Ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC και πρεσβευτής της Porsche παραχώρησε συνέντευξη στο Mobil in Deutschland, μιλώντας για τα πάντα γύρω από την αυτοκίνηση. Τα όρια ταχύτητας κατέλαβαν σημαντική μερίδα της κουβέντας, καθότι στη Γερμανία γίνεται διαρκώς συζήτηση με το αν πρέπει να θεσπιστούν ή όχι περιορισμοί στα ελεύθερα κομμάτια των autobahn. Ο Röhrl είναι κάθετα αντίθετος όχι μόνο σε αυτό, αλλά και το όριο των 130 χλμ./ώρα που ισχύει ως ανώτατη ένδειξη σε πολλές χώρες της Ε.Ε (μεταξύ των οποίων και η δική μας). Ο Γερμανός «χεράς» απλούστατα και δεικτικά, θίγει τα προβλήματα που δημιουργούν αντί να επιλύουν τέτοιες περιστοιχίσεις στην ταχύτητα των σύγχρονων αυτοκινήτων, που βρίθουν τεχνολογίας και μπορούν να κινούνται με τεράστια ασφάλεια σε πολύ υψηλότερες ταχύτητες.
«Τα όρια ταχύτητας που ισχύουν σε πολλές χώρες μετράνε δεκαετίες ολόκληρες. Τα αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχέση με τότε, ούτε σε δύναμη, ούτε σε ασφάλεια, ούτε σε τεχνολογία. Με 130 χλμ./ώρα ένα σημερινό όχημα πρακτικά πάει μόνο του. Η εγρήγορση του οδηγού μειώνεται κατακόρυφα, προτιμά να κοιτάει το κινητό ή να χαζολογάει με το σύστημα πολυμέσων. Στην ουσία κοιμάται πίσω από το τιμόνι. Κάτι που ζημιώνει τα αντανακλαστικά αν χρειαστεί να αντιδράσει, επιφέροντας τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που υποτίθεται φέρνει η μείωση του ορίου». Ο Röhrl επεσήμανε και την αύξηση στη συμφόρηση, που προκαλούν οι χαμηλές ταχύτητες: «Όσο χαμηλότερη ταχύτητα, τόσο περισσότερα οχήματα συγκεντρώνονται στο ίδιο μήκος δρόμου. Τόσο απλά. Άρα έχεις χαμηλά ρεφλέξ και πολλή κίνηση. Η αλυσιδωτή αντίδραση σε ένα φρενάρισμα ή μια σύγκρουση, δηλαδή, είναι αλυσιδωτή». Κοινώς, πολύ πιθανότερο το ενδεχόμενο πρόκλησης καραμπόλας.
Αναφορικά με το τεράστιο ζήτημα της ηλεκτροκίνησης, ο 76χρονος άλλοτε κυρίαρχος του Group B είναι εξίσου κάθετος: «Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λογική αν κινείσαι στην πόλη. Σε κατασκευές 1.000 και 1.500 ίππων ποιο το νόημα; Πιο πολύ είσαι στη φόρτιση παρά οδηγείς. Προσωπικά δεν θα χάσω το χρόνο μου συνδεδεμένος σε μια πρίζα».