Η γκάμα των γρήγορων εκδόσεων του νέου Golf παρουσιάστηκε, όμως η VW «χρωστάει» ακόμα το κορυφαίο μοντέλο. Για το οποίο, πάντως, δεν κρύβει λόγια.
Ο επικεφαλής του R Division, Jost Capito, παραχώρησε συνέντευξη στο Motor Trend και άφησε τη μετριοφροσύνη κατά μέρους, όταν η κουβέντα έφτασε στο επερχόμενο Golf R: «οι μηχανικοί μας έχουν προβεί σε στοχευμένες βελτιώσεις. Δεν πρόκειται για υβριδικό μοντέλο, όπως το Touareg R. Μιλάμε για πραγματική μηχανή οδήγησης!» Για το πρώτο κομμάτι ήμασταν ενήμεροι, καθώς οι ιπποδυνάμεις των γρήγορων Golf –συμπεριλαμβανομένου του R- έχουν διαρρεύσει εδώ και 2 μήνες. Ο ισχυρισμός για «πραγματική μηχανή οδήγησης» όμως, είναι αρκετά βαρύγδουπη.
Δείτε ακόμα: VW Golf R «ανάβει αλάρμ» στην Toyota Supra (+video)
Καταρχάς, μοιάζει πολύ με το motto της BMW, το γνωστό μας «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης». Μια επιρροή απολύτως φυσιολογική για τον Capito, καθώς η καριέρα του Γερμανού ξεκίνησε το 1985 στο τμήμα εξέλιξης κινητήρων της βαυαρικής φίρμας (έχει θητεύσει επίσης σε Porsche, Sauber F1 και ως επικεφαλής των προγραμμάτων WRC σε Ford και VW). Δεύτερον, ένας τέτοιος ισχυρισμός σε μια κατηγορία που γίνεται κυριολεκτικά χαμός αποκτά άλλη βαρύτητα. Ουσιαστικά, «φωτογραφίζει» τον άμεσο αντίπαλο, που επίσης προέρχεται από το Μόναχο και ακούει στο όνομα «M135i xDrive».
Διαβάστε επίσης: 1.000 χιλιόμετρα με το νέο VW Golf
Η απόδοση του νέου Golf R θα βρίσκεται στα 333 άλογα από τον 2λιτρο TSI, νούμερο που σηματοδοτεί αύξηση 23 ίππων σε σχέση με το σημερινό. Μάλιστα, δεν αποκλείεται στο μέλλον να παρουσιαστεί ακόμα ισχυρότερη έκδοση, με την ονομασία «Plus» να είναι το επικρατέστερο σενάριο.