Το Hilux είναι ένα από τα πιο ιστορικά και επιτυχημένα αυτοκίνητα της Toyota, όντας το πιο καλοπουλημένο pick up σε απόλυτα νούμερα παγκοσμίως, στα 52 συναπτά χρόνια πορείας του. Ιδιαίτερη αγάπη έδειξε το αγοραστικό κοινό στην 5η γενιά του.
Διαβάστε επίσης: Νέο Toyota Hilux με 204 ίππους και πολυτέλεια
Παρουσιάστηκε το 1988 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1997, κυκλοφορώντας ως επί το πλείστον με τον 1.800άρη βενζινοκινητήρα και τον ντίζελ των 2.4 λίτρων στα μέρη μας. Στις Η.Π.Α., όπου ονομαζόταν Pick Up, είχε έναν 3λιτρο V6 152 ίππων, έναν 2.4 114 ίππων και έναν 2.2 94 ίππων. Ένα μοτέρ σαν το τελευταίο, έχει κάτω από το καπό το «μοντελάκι» που πωλείται και αναζητά αγρότη μόνο. Η κατάσταση του αμαξώματος και της καμπίνας είναι υποδειγματική, θυμίζοντας πραγματικά αυτοκίνητο που μόλις βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Δεν είναι τυχαίο πως η μάντρα που το πουλάει, το έχει στη βιτρίνα!
Την κίνηση αναλαμβάνει ο 2.2 4Y, απόδοσης 95 ίππων στις 4.400 σ.α.λ. και 182 Nm στις 3.000 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τα χωμάτινα ελαστικά Grubber General είναι ολοκαίνουργια και αναβαθμίζουν την εμφάνιση του ιαπωνικού αγροτικού. Το αυτοκίνητο είναι 27 ετών (πρώτη ταξινόμηση το 1993) και το κοντέρ αναγράφει 69.981 μίλια (112.623 χλμ.), όμως αν μας μας έλεγε κάποιος πως έχει 11.000 χλμ. άνετα τον πιστεύαμε, βάσει της αδιαπραγμάτευτα εξαιρετικής κατάστασης που διατηρείται.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει ένα Toyota Corolla με 609.000 χλμ.;
Αυτή είναι που κάνει τον πωλητή να ζητάει ό,τι θέλει. Η τιμή ορίζεται στις 44.900 δολάρια (36.343 ευρώ), καθιστώντας το ακριβότερο από το καινούργιο -και πολύ μεγαλύτερο- Tundra, που ξεκινά στις Η.Π.Α. από τις 33.675 δολάρια, ενώ με βάση τα δικά μας στάνταρ είναι κατά πολύ ακριβότερο από την αρχική τιμή του Hilux (25.970 ευρώ), αλλά και πιο πάνω από το διπλοκάμπινο (από 35.900 ευρώ)!