Το 19άρι αποτέλεσε σημείο καμπής για την Renault, καθώς ήταν το τελευταίο μοντέλο που υιοθετούσε αριθμούς στην ονομασία του. Εκτός αυτού, αποδείχτηκε και εξαιρετικά δημοφιλές κερδίζοντας τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» σε Ισπανία, Γερμανία, Ιρλανδία και Αργεντινή (το 1989 στις δυο πρώτες, το 1990 και 1993 στις δυο επόμενες). Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2000 στην Τουρκία και το 2001 στην Αργεντινή, σημειώνοντας αξιόμαχες πωλήσεις απέναντι σε πολύ πιο καινούργια μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του ομόσταβλου Megane 1ης γενιάς.
Το σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugaro αμάξωμα, στην συντριπτική πλειονότητα των μοντέλων που πωλήθηκαν έπαιρνε κίνηση από τον 1.400άρη Energy, που απέδιδε 75-80 ίππους. Αυτό που βλέπουμε να διατηρείται σε κατάσταση βιτρίνας, βρίσκεται στο ενδιάμεσο. Όντας μοντέλο του 1992 και από τα τελευταία Phase 1, διαθέτει το μοτέρ με τα 75 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και τα 107 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Ισχύς που σε συνδυασμό με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφάλιζε τελική ταχύτητα 173 χλμ./ώρα. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου, ωστόσο, είναι ζήτημα αν έφτασε ποτέ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, καθώς ήταν μια ηλικιωμένη ετών 88!
Το 2016 αποδήμησε και το αυτοκίνητο κλειδώθηκε σε γκαράζ, έχοντας ακόμα τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης! Τα σέρβις του δεν λησμονήθηκαν, με το ανάλογο βιβλίο να είναι πλήρες και το αυτοκίνητο να εντυπωσιάζει με την κατάσταση που διατηρείται. Σκουριές, σάπια και χτυπήματα απουσιάζουν, όλα τα υγρά και φίλτρα έχουν αλλαχτεί πρόσφατα, διαθέτει κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρική ηλιοροφή, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα και τα χαρακτηριστικά κίτρινα φώτα ομίχλης. Το κοντέρ του δε, αναγράφει μόλις 11.284 χλμ.
Παρόμοιο νούμερο αναφέρει και η αγγελία στην τιμή. Κοντά στις 12.000 ευρώ (11.900) κοστολογείται, η οποία είναι μεν συζητήσιμη αλλά όχι σε σημείο να πέσει στις 8.000 ευρώ.