Η VW προβάρει τον ρόλο του ανταγωνιστή απέναντι στο Tesla Model 3 μέσω του επερχόμενου ID.7, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στις αρχές του έτους. Ο ψηφιακός σχεδιαστής sugardesign αφαιρεί το καμουφλάζ, αναμιγνύει τις αναλογίες της Porsche Taycan με εκείνες του ηλεκτρικού VW και δημιουργεί ένα σχήμα βγαλμένο από όνειρο.
Το χαμηλό και φαρδύ εμπρός μέρος δίνει την αίσθηση πως πιάνει ακόμα περισσότερο χώρο, καθώς τα μακρόστενα φανάρια εντείνουν την αίσθηση του πλάτους. Οι πελώριες ζάντες και η έντονη κλίση της οροφής, σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος των πλαϊνών παραθύρων, δημιουργούν μια εξόχως δυναμική εικόνα από το προφίλ, που πλαισιώνεται από άφθονες ακμές και μια αισθητική τετράθυρου σεντάν στο πίσω μέρος. Το ID.7 παραγωγής θα είναι πολύ πιο συμβατικό σχεδιαστικά, αλλά δεν κάνει κακό να βλέπουμε πώς θα μπορούσε να ήταν αν οι σχεδιαστές της VW δεν είχαν περιορισμούς.
Το ID.7 βασίζεται στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα MEB+, που προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης από την MEB. Το Βόλφσμπουργκ δεν ανακοινώνει ακόμη λεπτομερείς προδιαγραφές, ωστόσο αναμένεται ότι θα προσφέρεται σε μονό και διπλό ηλεκτροκινητήρα, με τη μεγάλη μπαταρία στο δάπεδο και μέγιστη αυτονομία 700 χλμ. Από πλευράς διαστάσεων ανακοινώνεται μόνο το μεταξόνιο, που φτάνει στα 2.969 χλστ. και ξεπερνά τόσο του Tesla Model 3 (κατά 94 χλστ.) όσο και του Hyundai Ioniq 6 (κατά 20 χλστ.) – των δυο κυριότερων ανταγωνιστών του, κοινώς. Είναι, δε, χαρακτηριστικό πως ξεπερνά κατά 165 ολόκληρα χλστ. το μεταξόνιο του Passat, δείγμα του πόση σημασία έδειξαν οι μηχανικοί στην ευρυχωρία της καμπίνας.
Η πρεμιέρα του ID.7 έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο τρίμηνο του 2023, με την παραγωγή να ξεκινά λίγο νωρίτερα στο εργοστάσιο του Έμντεν, μαζί με το ID.4. Το ηλεκτρικό σεντάν θα είναι το έκτο μοντέλο στη σειρά ID και ένα από τα 10 νέα EV που θα κυκλοφορήσει η VW μέχρι το 2026.