Βελτιωμένη Maserati Ghibli ή καινούργια Giulia;

  • maserati ghibli h alfa giulia
  • maserati ghibli h alfa giulia5
  • maserati ghibli h alfa giulia6
  • maserati ghibli h alfa giulia8
  • maserati ghibli h alfa giulia2
  • maserati ghibli h alfa giulia7
  • maserati ghibli h alfa giulia11
  • maserati ghibli h alfa giulia12
  • maserati ghibli h alfa giulia3
  • maserati ghibli h alfa giulia15
  • maserati ghibli h alfa giulia4
  • maserati ghibli h alfa giulia10
  • maserati ghibli h alfa giulia13
  • maserati ghibli h alfa giulia14
  • maserati ghibli h alfa giulia9
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/04/maserati-ghibli-h-alfa-giulia9.jpg

Η Maserati μπορεί να μην περνάει την καλύτερη φάση της ιστορίας της, όμως τα αυτοκίνητά της παραμένουν ποθητά. Η «Τρίαινα» εξάλλου, παραμένει στο κέντρο της μάσκας ως ενθύμιο του ένδοξου παρελθόντος. Όχι ότι η Ghibli, για παράδειγμα, δεν αρέσει.

Ειδικά η S, με τον 3λιτρο V6 twinturbo των 430 ίππων κάτω από το καπό. Διατίθεται τόσο ως πισωκίνητη, όσο και ως τετρακίνητη. Αυτή που μας απασχολεί εδώ, είναι παραδοσιακή και στέλνει την ισχύ μόνο στον πίσω άξονα. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 286 χλμ./ώρα, μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η συγκεκριμένη δε, κουβαλάει πολλή προίκα πάνω της.

Δείτε ακόμα: Maserati GranSport ή καινούργιο VW Golf GTI στα ίδια λεφτά;

Σύμφωνα με την αγγελία, ο ιδιοκτήτης έχει ρίξει 36.000 δολάρια (33.237 ευρώ) σε βελτιώσεις, οι οποίες παραδόξως δεν αγγίζουν το μοτέρ. 28.200 κόστισαν μόνο το ανθρακονημάτινο body kit και η βαφή (18.800 τα εξαρτήματα, 9.400 η εγκατάσταση και το βάψιμο), 4.300 πήγαν στις 21άρες ζάντες και τα ελαστικά, 1.200 στα ελατήρια χαμηλώματος της Η&R και 2.200 στην εξάτμιση. Το τελικό αποτέλεσμα είναι πράγματι εντυπωσιακό και διαθέσιμο προς αγορά!

Διαβάστε επίσης: Η αριστουργηματική Citroen-Maserati SM

Θα περίμενε κανείς η εν λόγω Ghibli -μοντέλο του 2016 με 21.312 χλμ.- να κοστίζει μια περιουσία, όμως το κόστος ανέρχεται στο απόλυτα λογικό επίπεδο των 49.989 δολαρίων (46.157 ευρώ). Στα ίδια λεφτά, αν θέλει κάποιος καινούργια ιταλική μπερλίνα με γκάζι, υπάρχει η Alfa Romeo Giulia 2.0 TB 200hp Business έναντι 46.500 δολαρίων. Εσείς τι επιλέγατε; Μεταχειρισμένη Maserati 430 ίππων ή ολοκαίνουργια Giulia 200;

Get it on Google Play Download on the App Store