Χρόνια τώρα κυκλοφορεί η φήμη περί επιστροφής του MR2, όμως το τελευταίο ένα έτος έχουν αποκτήσει στέρεο έδαφος οι ελπίδες για comeback του κεντρομήχανου Toyota. Τόσο στέρεο, ώστε δεν αποκλείεται να είχαμε κατά λάθος επιβεβαίωση μέσω διαρροής.
Στο site της Toyota Αυστραλίας, στον τομέα συντήρησης και εγχειριδίων χρήστη συγκεκριμένα, εμφανίστηκε για λίγο ένα έγγραφο με ονομασία «MR2 New Air-Conditioner Kit». H πρώτη ανάγνωση θα μπορούσε να αφορά την παρουσίαση νέας μονάδας κλιματισμού, για κάποια γενιά του MR2. Το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο site δεν περιλαμβάνει περιεχόμενα και ανταλλακτικά από παλιά Toyota. Συν τοις άλλοις, και κυριότερο σημείο έγερσης υποψιών, το επίμαχο έγγραφο δεν είναι πια διαθέσιμο. Κατά λάθος διαρροή; Προγραμματισμένη ανάρτηση που δεν περίμεναν οι Αυστραλοί να πάρει έκταση; Όπως και να ‘χει, η υπόθεση «μυρίζει».
Το πρωτότυπο Sports EV δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι η σύγχρονη και ηλεκτρική μετενσάρκωση του Mid-ship Run-about 2-seater, ενώ εμμέσως πλην σαφώς και οι ίδιοι, οι Ιάπωνες, έχουν επιβεβαιώσει πως το αυτοκίνητο θα μπει στην παραγωγή. Οπότε κεντρομήχανο sportscar από το Αΐτσι δεδομένα θα ξαναδούμε, απλά μένει να αποφασιστεί η ονομασία του. Γιατί και το GR86 θα μπορούσε να λέγεται «Celica» και να προκαλεί φρενίτιδα, αλλά η συνεργασία με τη Subaru και η ανάγκη για αποτροπή κανιβαλισμού με το BRZ είχαν διαφορετική άποψη. Το ηλεκτρικό, κεντρομήχανο sportscar όμως θα εξελιχθεί μόνο από την Toyota. Συνεπώς, δεν θα υπάρξει σύγκρουση συμφερόντων με κάποιον άλλο. Ούτως ειπείν, φαίνεται να «κλειδώνει» το MR2 ως όνομα. Υπομονή μέχρι το 2025, όταν και θα παρουσιαστεί επίσημα.