Ακόμα ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε από τη Ford στην αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ, προκειμένου να εξασφαλίσει τα δικαιώματα. Η Ford αποτελεί μια εταιρεία που συχνά πυκνά επεξεργάζεται διάφορους τρόπους προκειμένου να κάνει τη μετακίνηση, ευκολότερη, λειτουργική και πιο άνετη. Έχει καταθέσει διάφορα έγγραφα στην υπηρεσία των Ηνωμένων Πολιτειών, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ό,τι έχει κατατεθεί, θα πάρει τον δρόμο της παραγωγής. Όλα κρίνονται, μελετώνται και εν συνεχεία λαμβάνονται οι εκάστοτε αποφάσεις.
Τούτη τη φορά, η Ford κάνει λόγο στη μελέτη της πως μπορεί να χρησιμοποιήσει 3 συμπλέκτες στα 4κίνητα αυτοκίνητά της προκειμένου να υπάρχει πλήρης έλεγχος σε όλους τους τροχούς, αλλά και πόση ροπή εφαρμόζεται σε αυτούς σε κάθε περίσταση. Το σύστημα διαθέτει έναν συμπλέκτη στον εμπρός άξονα και άλλους δύο στον πίσω, για να διαχειρίζεται η ροπή σε κάθε ένα μεταξόνιο. Ένας ελεγκτής κρίνεται υπεύθυνος για το πότε θα χρησιμοποιούνται ή όχι οι συμπλέκτες, κατανέμοντας τη ροπή, όχι μόνο ανάμεσα στους άξονες, αλλά τους δεξιούς ή τους αριστερούς τροχούς.
Στο έγγραφο αναφέρεται πως ένας από τους στόχους του συστήματος, είναι πως η ευελιξία του αυτοκινήτου μπορεί να βελτιωθεί, καταφέρνοντας με αυτόν τον τρόπο να σταλεί ισχύς μόνο στον έναν τροχό – στην περίπτωση μιας στροφής για παράδειγμα στον εξωτερικό – φρενάροντας παράλληλα τον εσωτερικό. Αυτό το σύστημα εμφανίζει αρκετές ομοιότητες με το Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) του Acura, απλά λειτουργεί κάπως διαφορετικά και έχει αλλάξει όνομα, όπως πολλά συστήματα κάνουν την ίδια δουλειά, απλά οι κατασκευαστές τα ονομάζουν διαφορετικά για να διαχωρίζεται ποιος έφερε τι στην παραγωγή.