Άργησε να πάει στην Ιαπωνία το πεντάπορτο Jimny, αλλά από την ώρα που κατέφτασε η Suzuki δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες. Στην κυριολεξία, καθώς η φίρμα από το Χαμαμάτσου είχε κλείσει τις παραγγελίες στις αρχές του έτους, μόλις 4 μέρες μετά το άνοιγμά τους! Οι ευχάριστοι πονοκέφαλοι, ωστόσο, δεν σταματούν – άλλο που για τους Ιάπωνες πελάτες, εξελίσσονται σε πραγματικές ημικρανίες.
Με το λανσάρισμα του Jimny Nomade, η Suzuki δέχτηκε περί τις 50.000 παραγγελίες μέσα σε 96 ώρες. Αριθμός που, βάσει της μηνιαίας διαθεσιμότητας των 1.200 μονάδων, ισοδυναμεί με παραγωγή 3,5 ετών. Με άλλα λόγια, όποιος ήθελε έναν πεντάθυρο «Τζίμη» στην Ιαπωνία, θα έπρεπε να περιμένει μέχρι τα μέσα του 2028! Η Suzuki είχε τονίσει πως η παύση παραγγελιών ήταν προσωρινή, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Λογικό από τη μία, βέβαια, διότι θα πρέπει να μεσολαβήσει και η Maruti Suzuki, καθώς το πεντάθυρο Jimny κατασκευάζεται στην Ινδία και εξάγεται στις άλλες αγορές, οι οποίες -πέραν της ιαπωνικής- περιλαμβάνουν τη Μέση Ανατολή, τη Νότιο Αφρική, τη Λατινική Αμερική και τη Νοτιοανατολική Ασία.

Άλλο να το παραγγείλεις, όμως, άλλο να το παραλάβεις. Η εντυπωσιακή ζήτηση έχει προκαλέσει τέτοιο «μπλόκο» στις παραδόσεις, ώστε ακόμα και πολλοί από όσους έσπευσαν να κλείσουν ένα Jimny Nomade τον Ιανουάριο, και με την ημερομηνία παράδοσης να αναφέρει τον Ιούνιο, είναι χωρίς αυτοκίνητο. Πλέον μάλιστα το στάτους της παράδοσης έχει αλλάξει σε «αδιευκρίνιστο», κάτι που σημαίνει ότι ουδείς γνωρίζει πότε θα έχει στα χέρια του το μακρύ Jimny. Οι αιτήσεις, πάντως, συνεχίζουν να «πέφτουν». Οι τιμές ξεκινούν από 2.651.000 γεν (15.455 ευρώ) – 566.500 γεν (3.302 ευρώ) ακριβότερό από το βασικό τρίθυρο Jimny.
Το μήκος φτάνει τα 3.890 χλστ. (3.985 με την εξωτερική ρεζέρβα) και ξεπερνά κατά 340 χλστ. το τρίθυρο, ενώ ανάλογη αύξηση συναντάμε στο μεταξόνιο (2.590 χλστ. αντί 2.250 χλστ.) και εννοείται, καμία σχέση το πορτμπαγκάζ (322 λίτρα αντί 208). Οι μεγαλύτερες διαστάσεις δεν στοιχίζουν τίποτα σε εκτός δρόμου δυνατότητες, πλην της μικρότερης γωνίας ράμπας λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου (25 μοίρες αντί 28). Εκείνες της προσέγγισης και αποχώρησης μένουν απαράλλαχτες, στις 36 και 47 μοίρες αντίστοιχα, ενώ κοινά είναι και τα 210 χλστ. της απόστασης από το έδαφος. Ο κινητήρας, αντίθετα, εδώ δεν είναι ο τυπικός 1.5 VVTL. Παραμένει ατμοσφαιρικός, ωστόσο στο σχεδόν 4μετρο Jimny, αποκτά τη συνδρομή mild hybrid συστήματος. Η απόδοση φτάνει τους 105 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 134 Nm στις 4.400 σ.α.λ. (+3 ίπποι και +4 Nm σε σχέση με τον απλό 1.5 του δικού μας LCV), σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο ή 4άρι αυτόματο κιβώτιο.









































