Το Nissan 240SX είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σχήματα της δεκαετίας του 90. Στην Ευρώπη, το μάθαμε ως 180SX και με τον 1.800άρη CA18DET των 170 ίππων κάτω από το καπό. Σήμερα αποτελεί μια πρώτης τάξεως μηχανή drift, όντας εκ των δημοφιλέστερων επιλογών σε διεθνές επίπεδο, μαζί με τα Silvia.
Δείτε ακόμα: Άριστο Nissan Primera 1.6 του 1994 με 46.000 χλμ.
Το 240SX, όπως φανερώνει η ονομασία, έχει μοτέρ 2.4 λίτρων να φροντίζει για την κίνηση. Και όχι ιδιαίτερα ισχυρό, μάλιστα. Με 140 ίππους και 206 Nm δεν μπορεί να συγκριθεί με τα υπερτροφοδοτούμενα 180 και 200SX, όμως για τα δεδομένα της εποχής ήταν αρκούντως σβέλτο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση ήταν ζήτημα 8,7 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε μέχρι τα 205 χλμ./ώρα, αρκεί να συνδυαζόταν με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο (το 4άρι αυτόματο δεν αντενδείκνυται). Το χαμηλό βάρος των 1.220 κιλών και η μελετημένη ανάρτηση (ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) πάντως, εξασφάλιζαν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά.
Οι τιμές που πιάνουν τα 180/240SX πλέον, κυμαίνονται από υψηλές έως εξωφρενικές. Μιλάμε πάντα για αμέμπτου συντήρησης δείγματα, σαν αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Μοντέλο του 1990, με αμάξωμα-εσωτερικό-μηχανικά μέρη σε εξαιρετική κατάσταση, πλήρως εργοστασιακό και με 119.100 χλμ. στο οδόμετρο. Το τελευταίο στοιχείο, θα μπορούσε να κόψει κάτι από την τιμή καθώς δεν είναι, ας πούμε, 10.000 χλμ. Φευ…
Διαβάστε επίσης: Fiat Uno του 1996 με μόλις 901 χλμ. και τις ζελατίνες!
Το κόκκινο ιαπωνικό κουπέ πωλήθηκε για 32.750 δολάρια (27.671 ευρώ) και έγινε ένα από τα ακριβότερα 240SX στις Η.Π.Α.!