Ότι η Toyota Supra MKIV είναι συλλεκτικό αυτοκίνητο, αρχίζει να γίνεται μια πραγματικότητα. Ότι η διάδοχος θέλει πολλά «ψωμιά» για να την φτάσει σε δημοτικότητα –και αν το καταφέρει ποτέ-επίσης. Οπότε το γεγονός ότι μοντέλα του 1997 ξεπερνούν σε κόστος αγοράς την καινούργια, δεν προκαλεί έκπληξη.
Δείτε ακόμα: «Μαμά» Toyota Supra δική σας με… πόσο;
Η συγκεκριμένη Supra είναι βαμμένη σε απόχρωση Deep Jewel Green Pearl και συνδυάζει το πράσινο χρώμα του αμαξώματος, με χρωμιωμένες ζάντες αλουμινίου – αμφότερα προσφάτως φρεσκαρισμένα. Αποτελεί την επετειακή έκδοση 15th Anniversary Special Edition, για την συμπλήρωση 15 ετών παρουσίας του ονόματος «Supra», και ξεχωρίζει αφενός λόγω του χρωματικού συνδυασμού αμαξώματος-τροχών, αφετέρου λόγω των αντίστοιχων σημάτων στα φτερά.
Στο εσωτερικό συναντούμε δερμάτινες επενδύσεις, σπορ ηλεκτρικά καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό και πλήρως εργοστασιακή διάταξη σε όλα τα εξαρτήματα (ταμπλό, τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων). Μέχρι και το εργοστασιακό κασετόφωνο υπάρχει!
Κάτω από το καπό φωλιάζει ο θρυλικός 2JZ-GTE, επίσης σε εντελώς ανέγγιχτη κατάσταση. Ο εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo 3λιτρος κινητήρας αποδίδει 320 ίππους, οι οποίοι φυσικά καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού.
Διαβάστε επίσης: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί η νέα Toyota Supra!
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, το αυτοκίνητο έχει διανύσει 100.584 – εκ των οποίων ούτε 1 δεν είναι εντός πίστας. Μεγάλο ατού για Supra, συν η φύλαξη σε κλειστό γκαράζ. Τα υπόλοιπα πιστοποιούνται από το βιβλίο service, αλλά και το αυτοκόλλητο που είχε όταν ήταν στην αντιπροσωπεία, με τον εξοπλισμό και την τιμή. Η οποία το 1997 ήταν 40.320 δολάρια. Fast forward στο 2019, όπου το ίδιο αυτοκίνητο βρίσκεται προς το παρόν στις 60.000 δολάρια και έχουμε ακόμα 3 μέρες μέχρι την ολοκλήρωση της δημοπρασίας. Αν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να πλειοδοτήσετε εδώ. Nα σημειώσουμε πως η καινούργια ξεκινάει στις Η.Π.Α. κάτω από τις 50.000 δολάρια (49.990), ενώ ακόμα και η κορυφαία έκδοση μόλις που ξεπερνά τις 55.000 (55.250). Είπαμε, ο παλιός είναι αλλιώς…