Η 4η γενιά Toyota Supra λογίζεται πια ως συλλεκτική, με αποτέλεσμα οι τιμές της να βρίσκονται στα ουράνια. Έχουμε δει για τί ποσά γίνονται αγοραπωλησίες MK4 στο εξωτερικό, με πολλές δημοπρασίες να «κλείνουν» πάνω από τις 100.000 ευρώ – δίχως φυσικά να λείπουν οι ακόμα ακριβότερες περιπτώσεις. Εξαίρεση δεν αποτελούν ούτε αυτοκίνητα με πάρα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, έχοντας ακόμα και σκουριά στο αμάξωμά τους!
Η μπλε MK4 που βλέπουμε μας έρχεται από το -κάπως μακρινό πια- 1993, έχοντας παραμείνει αρκετά κοντά στα εργοστασιακά στάνταρ. Υπάρχουν κάποια έξτρα της HKS βέβαια, αλλά σε γενικές γραμμές συγκρατημένα πράγματα. Μόνο αυτό το χαρακτηριστικό είναι ικανό να εκτινάξει την τιμή, καθώς οι περισσότερες A80 φέρουν διαφόρων ειδών «τσιγκλίσματα». Η συγκεκριμένη ανήκει σε αυτή την εκλεκτή κατηγορία, έχοντας διατηρηθεί σχεδόν σε κατάσταση καινούργιου, με όλα τα ανταλλακτικά γνήσια και κάτω από το καπό τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo 2JZ-GTE, στην περιοχή των 400 ίππων (330 κανονικά). Κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά.
Σε αντίθεση με πολλές Supra A80, που περνούν τα χρόνια τους σε γκαράζ και περιστασιακές βόλτες, ετούτη έχει φάει τους δρόμους «με το κουτάλι». Στις 388.000 μίλια σταματά η ένδειξη του οδόμετρου, αντιστοιχώντας σε περισσότερες από 624.000 χλμ. (624.425). Corolla να ήταν, θα μιλούσαμε για μπόλικη κούραση από πλευράς χρήσης σε 30 χρόνια – πόσο μάλλον εδώ, που έχουμε να κάνουμε με sportscar. Ο χρόνος και η χρήση φαίνονται σε πολλά σημεία, όπως τα «σπασμένα»/σκισμένα καθίσματα και τις φθορές στο αμάξωμα. Τίποτα, όμως, δεν ξεπερνά την τρύπα που έχει ανοίξει στη βάση του πίσω παρμπρίζ η σκουριά!
Παρόλη την κακή κατάσταση στην οποία διατηρείται, η Supra ΜΚ4 δεν παύει να αποτελεί στόχο για κάθε συλλέκτη. Άλλος γιατί μπορεί να την πάρει και να ευχαριστιέται που έχει έναν μύθο της αυτοκίνησης, άλλος γιατί μπορεί να της κάνει αναπαλαίωση και να τη μοσχοπουλήσει αργότερα. Το δεύτερο μάλλον είναι το επικρατέστερο σενάριο, εξ ου και η τιμή της δημοπρασίας που προς το παρόν τοποθετείται στις 48.750 δολάρια (45.271 ευρώ). Καμία σχέση με τις 100άρες και βάλε που φεύγουν οι A80, αλλά επίσης πολλά για αυτοκίνητο σε τέτοια φόρμα – έστω κι αν αφορά ένα από τα πιο αγαπημένα όλων των εποχών.