Η Pagani Huayra ετοιμάζεται για τη διάδοχη κατάσταση, η οποία πέραν της μεγαλύτερης ισχύος θα φέρει και επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου!
Αυτά δήλωσε ο Horacio Pagani σε ιταλικά μέσα, ερωτηθείς για το επερχόμενο δημιούργημα της εταιρίας του. Προς το παρόν, φέρει την ονομασία C10. Ένας κωδικός που μας γυρνάει στην εποχή του Zonda, όταν συνοδευόταν από το «C12». O διάδοχος της Huayra, δια στόματος Pagani, θα φέρει twinturbo κινητήρα και αύξηση απόδοσης στην περιοχή των 40 ίππων, τοποθετώντας το κατ’ ελάχιστο στα 780 άλογα. Η Huayra διαθέτει 740 ίππους και 1.000 Nm από τον 6.0 twinturbo V12 (764 η BC που βλέπουμε), οπότε κατά πάσα πιθανότητα το C10 να έχει το ίδιο μοτέρ, σε βελτιωμένη έκδοση.
Ο Ιταλοαργεντινός δεν το προσδιόρισε, αναφέροντας απλά διάταξη διπλών τούρμπο, όμως η λογική αυτό επιτάσσει. Εξάλλου, ο M158 της Mercedes-AMG φτάνει μέχρι τα 840 άλογα στις Huayra Tricolore και Imola, αγγίζοντας τα 850 στην κορυφαία R. Η μεγάλη έκπληξη ωστόσο, έρχεται από τη μετάδοση. Το C10 θα διατηρήσει τις αυτόματες αλλαγές σχέσεων, αναβαθμιζόμενο σε αυτόματο διπλού συμπλέκτη (7άρι ημιαυτόματο η Huayra), όμως σε αυτές θα προστεθεί η επιλογή των αμιγώς χειροκίνητων! Το νέο Pagani θα προσφέρει και κλασικό μηχανικό κιβώτιο, με τον αριθμό των σχέσεων να «κλειδώνει» στις 6. Κατασκευή 7 ταχυτήτων, στα πρότυπα των Porsche και Aston Martin, συγκεντρώνει λίγες πιθανότητες, λόγω χωροταξίας.
Η Pagani σχεδιάζει την κατασκευή 280-300 C10, συμπεριλαμβανομένων όλων των πιθανών εκδόσεων (Roadster, R και λοιπών ειδικών). Αν θέλετε ένα, δυστυχώς αργήσατε, καθώς ο Pagani ανακοίνωσε πως έχουν ήδη πωληθεί! Επίσης, παραδέχτηκε πως το τμήμα εξέλιξης εργάζεται από το 2018 σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά δεσμεύτηκε πως τουλάχιστον μέχρι το 2026 τα αυτοκίνητά του θα κινούνται από θερμικούς κινητήρες. Για το C10, το ντεμπούτο τοποθετείται στα μέσα προς τέλη του 2022, πιθανόν Ιούνιο ή Σεπτέμβριο.