Σχεδόν 3 μήνες μετά την παρουσίαση του T-Roc Cabriolet, η παραγωγή του μοναδικού ανοιχτού μοντέλου της VW ξεκινά. Μια παραγωγή που έχει έντονα στοιχεία…Porsche.
Διαχρονικά, Porsche και VW διατηρούν δεσμούς. Αρχής γενομένης από την 356, η οποία βασιζόταν στον «Σκαραβαίο». Το οποίο Beetle είχε σχεδιαστεί από τον Ferdinand Porsche! Η 914 και 924, που χρησιμοποιούσαν μηχανικά μέρη της VW, το Audi RS2 με το παρατσούκλι «estate 911 Turbo» και πιο πρόσφατα τα παραδείγματα Porsche Cayenne/VW Touareg – Macan/Audi Q5 (αμφότερα βασιζόμενα στην πλατφόρμα MLB του VW Group) το πιστοποιούν. Και η «ξεσκούφωτη» έκδοση του T-Roc συνεχίζει την παράδοση, μοιραζόμενη τις εγκαταστάσεις με την Porsche Cayman!
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Volkswagen T-Roc 1.5 TSI ACT 150 PS
Από την μονάδα παραγωγής στο Osnabruck, της Κάτω Σαξονίας, παλαιότερα κατασκευάζονταν τα Golf Cabriolet και XL1. Σήμερα λαμβάνει χώρα η συναρμολόγηση του κεντρομήχανου sportscar της Porsche, μαζί με το ολόφρεσκο T-Roc Cabriolet.
Σε σύγκριση με το κανονικό μοντέλο το Cabrio είναι 34 χλστ. μακρύτερο (4.268 αντί 4.234 χλστ.) και χαμηλότερο κατά 51 χλστ. (1.522 αντί 1.573 χλστ.), με το μεταξόνιο να παρουσιάζεται αυξημένο κατά 40 χλστ. (2.630 αντί 2.590 χλστ.). Στη βάση της γκάμας των κινητήρων υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων και ροπή 200 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Πιο πάνω τοποθετείται ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων και με ροπή 250 Nm, ο οποίος προαιρετικά θα προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων.
Διαβάστε επίσης: Ποια είναι η τιμή του VW T-Roc R στην Ελλάδα;
Ακολουθώντας την παράδοση τόσο του Beetle όσο και του Golf Cabriolet, το T-Roc Cabriolet εξοπλίζεται με μια κλασική, υψηλής ποιότητας μαλακή οροφή, η οποία αναδιπλώνεται σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Αυτό είναι εφικτό ακόμη και εν κινήσει και σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, χάρη σε ένα ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό ενώ η οροφή ασφαλίζει και απασφαλίζει χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα.