Η Honda αποχαιρέτισε στα τέλη του προηγούμενου έτους τη δεύτερη γενιά NSX, ανοίγοντας το δρόμο για την επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική. Μια αλλαγή που είχε ήδη δρομολογηθεί από το MK2, φέρνοντας την υβριδική τεχνολογία στα λημέρια του ιαπωνικού supercar. Η φίρμα από το Τόκιο εξέλισσε το αυτοκίνητο για τουλάχιστον 6 χρόνια (κάποιοι κάνουν λόγο ακόμα και για δεκαετία), προκειμένου να πραγματοποιήσει το άλμα στη φιλοσοφία και την τεχνολογία σε σχέση με το μυθικό MK1. Μια αλλαγή που εν τέλει δεν άρεσε καθόλου στο αγοραστικό κοινό, κρατώντας τις πωλήσεις σε χαμηλά επίπεδα και επί της ουσίας οδηγώντας το μοντέλο στην κατάργηση.
Παρόλα αυτά, οι προθέσεις των Ιαπώνων ήταν αγνές. Ναι μεν ήθελαν να αλλάξουν επίπεδο στην κατασκευή (608 άλογα και 667 Nm έφτασε στο Type S, από 294 ίπποι και 304 Nm του τελευταίου NSX-R), αναγνωρίζοντας πως δεν υπήρχε περίπτωση να μείνει αναλλοίωτος ο χαρακτήρας λόγω της ριζικής διαφοροποίησης στα μηχανικά μέρη (3.5 V6 twinturbo + 3 ηλεκτροκινητήρες αντί ατμοσφαιρικού 3.2 V6), αλλά τα δυναμικά χαρακτηριστικά ήταν πρώτη προτεραιότητα. Προφανώς ούτε στα όνειρα δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί αίσθηση παρόμοια με του πρώτου NSX, καθώς η διαφορά στο βάρος άγγιζε τα 600 κιλά (1.270 το NSX-R, 1.800+ το Type S), χώρια η παρουσία τετρακίνησης. Ωστόσο, μηχανικοί και δοκιμαστές της Honda έκαναν ό,τι περνούσαν για να προσδώσουν στο NSX κορυφαία οδική συμπεριφορά, αναλύοντας και τους αντιπάλους. Σημείο αναφοράς η Porsche 991 GT3, την οποία και είχαν αγοράσει για να την έχουν σαν «κόλλα αντιγραφής».
Πάγια τακτική όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, εξάλλου, να αναλύουν την ανατομία του ανταγωνισμού. Ο επικεφαλής εξέλιξης των δυναμικών χαρακτηριστικών του NSX 2ης γενιάς μίλησε στο Automotive News για το συναπάντημα με την προηγούμενη 911 GT3, το οποίο έμαθαν στο Τσουφενχάουζεν και αποφάσισαν να το διασκεδάσουν. Η 991 GT3 είχε υποβληθεί σε πρόγραμμα ανάκλησης, λόγω περιστατικών με κομμένες μπιέλες. Η GT3 της Honda αναγκαστικά πήγε στη Γερμανία και εξετάστηκε ενδελεχώς, κάτι που φανέρωσε πως οδηγείτο πολύ συχνά στην τελική της. Κανείς δεν πηγαίνει κάθε μέρα με 320 χλμ./ώρα, οπότε οι Γερμανοί άρχισαν να ψιλιάζονται. Κατόπιν ελέγχου στο ιστορικό του αυτοκινήτου διαπίστωσαν πως το είχαν οι συνάδελφοί της στη Honda, αποφασίζοντας να τους τρολάρουν με έναν απλό, αλλά πολύ πετυχημένο τρόπο: «Καλή επιτυχία, Honda. Από την Porsche. Τα λέμε όταν το ολοκληρώσετε» έγραφε το σημείωμα, που οι μηχανικοί της Porsche είχαν αφήσει κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα.