Η Bugatti περνάει από «κρησάρα» κάθε αυτοκίνητο που αφήνει το εργοστάσιο, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η εναρμόνιση με τις κορυφαίες προδιαγραφές του Γαλλογερμανού κατασκευαστή. Ο κάτοχος θα πρέπει να λάβει στα χέρια του ένα άψογο προϊόν, ειδικά όταν έχει δώσει 8 εκατ. ευρώ για αυτό, όπως στην περίπτωση της Centodieci. Το ενδελεχές test drive του Steve Jenny εξασφαλίζει πως τα πάντα, λειτουργούν στην εντέλεια.
Ο Jenny κάνει μια από τις καλύτερες δουλειές στον κόσμο, όντας επιφορτισμένος με τον έλεγχο της Centodieci στο τελευταίο στάδιο, πριν την παράδοση στον ιδιοκτήτη. Ένας έλεγχος που περιλαμβάνει μια βόλτα τουλάχιστον 350 χλμ. πέριξ του εργοστασίου, στο Μολσχάιμ, και σε ταχύτητες που φτάνουν μέχρι τα 380 χλμ./ώρα! Η Centodieci φτάνει στον ηλεκτρονικό περιοριστή της τελικής σε κλειστό αεροδρόμιο, όπου ταυτόχρονα ο Jenny πραγματοποιεί ελιγμούς και σλάλομ σε υψηλές ταχύτητες, τεστάροντας αναρτήσεις/πλαίσιο/ελαστικά/κάθετη δύναμη στα όριά τους.
Η δοκιμή, ωστόσο, δεν αφορά μόνο την αξιολόγηση της ισχύος/απόδοσης του τετρατούρμπινου 8.0 W16 των 1.600 ίππων και τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η Bugatti αναφέρει πως ο δοκιμαστής της έχει τέτοια σύνδεση με τη Centodieci, ώστε καταλαβαίνει τις μικρότερες αποκλίσεις σε κάθε τομέα: από τον ήχο του κινητήρα και το θόρυβο κύλισης, μέχρι το τι αίσθηση αφήνουν οι διακόπτες και τα κουμπιά στο εσωτερικό. Όλα είναι μέρος της μέτρησης της «προσωπικότητας» του αυτοκινήτου, που αποτελεί τη σύγχρονη μετενσάρκωση της EB110 και μια από τις πιο ξεχωριστές Bugatti που έχουν κυκλοφορήσει.
Μόλις ολοκληρωθεί το test drive των 350 χλμ. και γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις, η Bugatti αλλάζει το φίλτρο του κιβωτίου ταχυτήτων και ζάντες/ελαστικά, πριν η Centodieci πάρει το δρόμο για τον πελάτη. Ο Jenny ξαναμπαίνει στο αριστερό μπάκετ για μια τελική βόλτα περίπου 50 χλμ., προκειμένου να βεβαιωθεί ότι όλα είναι «ΟΚ». Μόνο τότε καθεμιά από τις 10 Centodieci που θα κατασκευαστούν αφήνει τη θαλπωρή της Bugatti για τον αγοραστή, αφού πρώτα έχει γράψει τουλάχιστον 350 χλμ. στο οδόμετρο.