Υπάρχουν σπίτια που έχουν υγρασία, άλλα που δεν έχουν θέρμανση ή ηχομόνωση. Σπίτια που βρίσκονται σε περιοχές με πρόβλημα παρκαρίσματος ή αυξημένης κίνησης, κατοικίες που υποφέρουν από ζητήματα χωροταξίας και δημοτικών τελών, για να μην αναφέρουμε πιο «χοντρά» θέματα όπως η εγκληματικότητα. Σχεδόν κάθε σπίτι έχει τα «δικά του». Σαν αυτό του Ray Minter, όμως, κανένα.
Ο Minter είναι γέννημα-θρέμμα Καλιφορνέζος, διαβιώντας στο Σαν Χοζέ για περισσότερο από 50 χρόνια. Η περιοχή του πέρασε τεράστια ρυμοτομική αλλαγή στις αρχές της δεκαετίας του 70, όταν ολοκληρώθηκε ο αυτοκινητόδρομος 680. Μια από τις εξόδους κατασκευάστηκε ακριβώς απέναντι από το σπίτι του Minter, οδηγώντας σε μια διασταύρωση με δυο αρκετά κλειστές στροφές, πέραν της ευθείας πορείας . Ο δρόμος μπροστά από το σπίτι έχει αρκετό πλάτος, περίπου δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση, αλλά δεν αρκεί πάντα όταν ένα όχημα έρχεται «πατημένο» από την εθνική και καλείται να προσαρμόσει την ταχύτητά του σε δεδομένα αστικού ιστού.
Όπως βλέπουμε, το σπίτι βρίσκεται στην εξωτερική των στροφών. Το χειρότερο δυνατό σημείο να κάθεσαι σε ράλλυ, δηλαδή, καθώς αν φύγει κάποιο αυτοκίνητο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έρθει κατά πάνω σου. Στην περίπτωση του φίλτατου Ray δεν μιλάμε για πιθανότητα, αλλά για γεγονός – και μάλιστα επαναλαμβανόμενο! Όχι μόνο αυτό, αλλά στο σημείο που η έξοδος τέμνει τον κάθετο δρόμο σχηματίζεται ράμπα. Ό,τι πρέπει για απώλεια ελέγχου, δηλαδή, αν ερχόμενος από την εθνική δεν προλάβεις να φρενάρεις ή θελήσεις να περάσεις «αέρα». Και τα δυο έχουν συμβεί στον άτυχο Αμερικανό, αρκετές φορές.
Από τότε που άνοιξε ο αυτοκινητόδρομος, έχουν εισβάλλει στο σπίτι του Ray 23 φορές αυτοκίνητα! Όπως αναφέρει ο ίδιος, τα περισσότερα περιστατικά έχουν προκληθεί από απώλεια ελέγχου στη ράμπα. Ένα τετράτροχο, μάλιστα, κυριολεκτικά απογειώθηκε και πέρασε πάνω από το φράχτη, φτάνοντας μέχρι την κουζίνα της οικίας! Αμέτρητες φορές έχει κατασκευάσει μπάρες, φράχτες και τσιμεντένιους τοίχους, με το συνολικό κόστος κατασκευής τους να ξεπερνά τις 30.000 δολάρια. Πολύ μεγαλύτερο είναι εκείνο των επισκευών, το οποίο ευτυχώς καλύπτει κάθε φορά ο δήμος.
Ως εκ θαύματος, τόσα χρόνια «crash tests» στο σπίτι δεν έχουν προκαλέσει παρά ελαφριούς τραυματισμούς, αν και κάποιες στιγμές για λεπτά ή δευτερόλεπτα δεν είχαμε δράματα. Η τοπική αυτοδιοίκηση είναι ενήμερη του προβλήματος και έχει αιτηθεί κονδυλίου ύψους 40 εκατ. δολαρίων, για τροποποιήσεις στο σημείο.