Το πρώτο πράγμα που άκουσε το GT-R R35, πίσω στο 2009 που πρωτοεμφανίστηκε, ήταν επικρίσεις για την εμφάνισή του. Οι φίλοι του «Godzilla», και γενικότερα της αυτοκίνησης, υποδέχτηκαν με σοκ αρχικά και οργή εν συνεχεία το διάδοχο του R34, το οποίο μέχρι σήμερα διατηρεί το στάτους του απόλυτου Skyline. Και το όνομα μπήκε στο στόχαστρο, καθώς το «Skyline» εγκαταλείφθηκε, αλλά η απόσταση στη σχεδίαση με το R34 ήταν εκείνη που συγκέντρωσε ομοβροντία αρνητικών σχολίων.
Σχεδόν 15 χρόνια μετά, έρχεται μια εταιρία ονόματι Artisan Vehicle Design (AVD) να κάνει την πρόταση πολλών πραγματικότητα: τα μηχανικά μέρη του R35, με το παρουσιαστικό του R34! H AVD παίρνει το σημερινό GT-R, τοποθετεί διαφορετικά -και φουσκωμένα- φτερά εμπρός και πίσω, άλλους προφυλακτήρες, το αξέχαστο Bayside Blue χρώμα και, φυσικά, νέα φωτιστικά σώματα, όλα με έμπνευση από το 34άρι Skyline. Η αεροτομή επίσης αλλάζει, με την καινούργια εκτός από μεγαλύτερη και ρυθμιζόμενη, να θυμίζει εκείνη του προ 20ετίας (21 χρόνια πριν συγκεκριμένα, το 2002 τελευταία χρονιά παραγωγής) GT-R. Η εξάτμιση παρόλα αυτά εμμένει στα πρότυπα του R35, καθότι αποτελείται από δυο «μπούκες» εκατέρωθεν του διαχύτη (τετραπλές ανά δύο εργοστασιακά), ενώ το R34 είχε μια μικρότερη διπλή στα αριστερά του προφυλακτήρα.
Οι αλλαγές στο εσωτερικό δεν έχουν σχέση με ρετρό διαθέσεις, καθώς στο ταμπλό αναλαμβάνει πλέον μια τεράστια οθόνη «α λα Tesla». To τιμόνι είναι aftermarket δίχως αερόσακο, ενώ οι περισσότερες επιφάνειες καλύπτονται από ανθρακονήματα. Εξυπακούεται ότι η alcantara δεν λείπει, ούτε τα μπάκετ αγωνιστικών προδιαγραφών.
Ολόκληρο το bodykit αποτελείται από ανθρακονήματα, αν και η Artisan ακόμα δεν ανακοινώνει τιμές ή ημερομηνία έναρξης διαθεσιμότητας. Στόχος είναι η κατασκευή 36 αυτοκινήτων, δίχως να ανακοινώνεται χρονοδιάγραμμα ή τεχνικά χαρακτηριστικά. Σίγουρα, πάντως, κάτω από το νοσταλγικό αμάξωμα υπάρχει ο 3.8 V6 twinturbo, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση και το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη του R35.