Οι Ρώσοι φημίζονται για τα «αθάνατα» οχήματα που κατασκευάζουν, σχεδιασμένα να ανταπεξέρχονται και στις πιο δύσκολες συνθήκες του σιβηρικού χειμώνα. Πέρα από τα Lada, τα Moskvich και λιγότερο τα Kamaz που γνωρίζουμε στη χώρα μας, υπάρχουν και οι κατασκευές της Ural. Φορτηγά πλασμένα για αντιξοότητες, χιόνια και δύσβατα εδάφη, με κορυφαίο όλων το NEXT.
Έναν θηριώδη τράκτορα 8.265 κιλών με κίνηση και στους 6 τροχούς, ικανό να σηκώσει/τραβήξει συνολικά πάνω από 37,26 τόνους (37.265 κιλά)! Το Next εξοπλίζεται με έναν straight six τουρμποντίζελ 6.65 λίτρων, απόδοσης 310 ίππων στις 2.300 σ.α.λ. και 1.226 Nm στις 1.300-1.600 σ.α.λ. Η 6×6 διάταξη τελεί υπό τον έλεγχο μηχανικού κιβωτίου 9 σχέσεων και τριπλών μπλοκέ διαφορικών, τα οποία σε συνδυασμό με τα τεράστια τρακτερωτά ελαστικά (425/85 R21) και την ατελείωτη απόσταση των 400 χλστ. από το έδαφος καθιστούν το Next ασταμάτητο εκτός δρόμου. Αρκεί φυσικά να χωράει, καθότι πελώριο σε διαστάσεις (7.590 χλστ. μήκος, 2.500 χλστ. πλάτος, 2.955 χλστ. ύψος, 4.755 χλστ. μεταξόνιο). Κι αυτά προτού αρχίσουν οι διαμορφώσεις των επί μέρους τύπων αμαξώματος-καρότσας.
Το Next μπορεί να πάρει τη μορφή επικαθήμενου, μπετονιέρας, ψυγείου, κινητού ιατρείου-διοικητηρίου, νταλίκας, ακόμα και road train. Μπορεί δηλαδή να σύρει δύο (και περισσότερα) τρέιλερ, ακόμα και ολόκληρο λυόμενο σπίτι, σε κάθε τερέν! Ανάλογα το βάρος και τη μορφολογία του εδάφους βέβαια, η ρυμούλκηση τόσο μεγάλου βάρους προϋποθέτει την τοποθέτηση της αντίστοιχης καρότσας. Η Ural έχει εξελίξει ένα ειδικό τρέιλερ, εξοπλισμένο με ηλεκτροκινητήρα 98 ίππων (κι έναν ντίζελ 136 ίππων να το τροφοδοτεί με ενέργεια), που συνδράμει στην κίνηση ολόκληρης της κατασκευής παρέχοντας ισχύ στους τέσσερις δικούς του τροχούς. Το τρέιλερ εννοείται δεν κινείται κατά μόνας, ούτε ενισχύει την επιτάχυνση του Next. Αυτό που κάνει είναι να βοηθά το εξάτροχο κτήνος σε δύσκολα τερέν, μην αφήνοντάς το απλά να τραβάει το φορτίο. Αντίθετα δίνει ώθηση στο τρέιλερ, ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες να κολλήσει σε κάποιο νερόλακκο, στη λάσπη ή το χιόνι.
Μέχρι πού μπορεί να φτάσει το ειδικά διαμορφωμένο NEXT των φωτογραφιών; Καταρχάς δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει πρόβλημα, ούτε σε θερμοκρασίες της τάξης των -50 βαθμών Κελσίου. Παράλληλα μπορεί να υπερκεράσει εμπόδια βάθους έως 1,3 μέτρων, άσχετα αν μιλάμε απλά για λάκκο ή είναι γεμάτος νερό/λάσπη. Η Ural έχει προνοήσει και σε περίπτωση που όλα αυτά υποκύψουν στη φύση, βάζοντας «εργάτη» στο εμπρός μέρος.