To Toyota Corolla είναι από τα μακροβιότερα εν ζωή αυτοκίνητα, αφού βρίσκεται στην παραγωγή εδώ και 58 χρόνια (από το 1966), ενώ έχει φτάσει τις 12 γενιές. Για πολλά χρόνια ήταν ένα συντηρητικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο, το οποίο στην 9η γενιά του απέκτησε την σπορ έκδοση TS (T-Sport). Καμία σχέση με το υπάρχον σκληροπυρηνικό GR Corolla, όμως για την εποχή του διέθετε μια σπορτίφ «εσάνς».
Tο Corolla TS παρουσίαζε κάποιες διακριτικές επεμβάσεις εξωτερικά και στο εσωτερικό, διαφορετικό στήσιμο και 1.800άρη VVTL-i ατμοσφαιρικό κινητήρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο απέδιδε 192 άλογα στις 7.800 σ.α.λ. και 180 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ., επιτάχυνε το αμάξωμα των 1.220 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 225 χλμ./ώρα. Νούμερα αν μη τι άλλο πολύ αξιόλογα όταν εμφανίστηκε πριν από 20 χρόνια (το 2004). Ένα χρόνο αργότερα λανσαρίστηκε το πιο σπορ Corolla TS Compressor, αλλά για περιορισμένες αγορές (π.χ. Μ. Βρετανία και Γερμανία) και σε μικρό αριθμό οχημάτων. Η τιμή του ήταν αρκετά τσουχτερή, αφού τον Φεβρουάριο του 2005 λανσαρίστηκε στη Γερμανία με τιμή από 29.700 ευρώ.
Το «γερμανικό» Corolla TS Compressor εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Toyota Motorsport GmbH. Η ισχύς του μοτέρ των 1.794 κ.εκ. ανέβηκε στους 225 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και η ροπή αυξήθηκε στα 230 Nm στις 3.600 σ.α.λ. (217 hp στις 8.200 σ.α.λ. και 215 Nm στις 4.000 σ.α.λ. το βρετανικό). Σε κάθε περίπτωση ανακοινώνονταν η ίδια επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. και η τελική ταχύτητα των 230 χλμ./ώρα. Χάρη στην περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες παράλληλα στροφές, το Corolla TS Compressor εξασφάλιζε βελτιωμένες επιταχύνσεις και εν κινήσει (60-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ.). Επίσης, η Toyota ανακοίνωνε κατανάλωση 9 λτ./100 χλμ.
Βελτιώσεις έγιναν και στο στήσιμο των αναρτήσεων, με την προσθήκη νέων ελατηρίων και αμορτισέρ, αλουμινένιας μπάρας θόλων εμπρός και ενισχύσεων στο πίσω μέρος. Για την επαφή με την άσφαλτο φρόντιζαν οι 17άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 215/45. Εξωτερικά διακρίνονταν ακόμα από την προσθήκη αεροτομής οροφής, σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα, σπορ εξάτμισης με διπλές απολήξεις, ψευδοδιαχύτη πίσω και το έμβλημα TTE Compressor. Στο εσωτερικό υπήρχαν νέα δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, το λεβιέ ταχυτήτων και το χειρόφρενο. Στον εξτρά εξοπλισμό ανήκε σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,5 ιντσών και πλοήγηση.