Το GR Corolla σπάει ταμεία και καρδιές ολούθε, αλλά η Toyota δεν το αφήνει ούτε στιγμή από τα μάτια της. Στην Ιαπωνία μόλις παρουσίασε την ανανεωμένη του εκδοχή, η οποία χαρακτηρίζεται από τις μελετημένες αλλαγές στο στήσιμο και την αεροδυναμική.
Εμφανισιακά δεν αλλάζει σχεδόν τίποτα. Μόνο το νέο γαλάζιο Cyan Metallic χρώμα εντοπίζεται μονομιάς από το μάτι. Οι ζάντες παραμένουν ίδιες, οι τριπλές απολήξεις της εξάτμισης στη θέση τους, η χορταστική κεντρική εισαγωγή του εμπρός προφυλακτήρα το ίδιο. Με πολύ προσεκτική παρατήρηση στα άκρα του, εκεί που φιλοξενούνται οι πλευρικές εισαγωγές, θα δούμε μια μικρή αλλαγή στο σχήμα τους (ελαφρώς πιο διαγώνιες). Διαφοροποίηση που δεν εξυπηρετεί τον αισθητικό τομέα, αλλά την ομαλή ροή του αέρα δίπλα από τις ζάντες και την αποφυγή δημιουργίας τυρβωδών ρευμάτων. Η αλλαγή αυτή αυξάνει την κάθετη δύναμη του εμπρός μέρους, βελτιώνοντας -σύμφωνα με τους Ιάπωνες- παράλληλα την αμεσότητα του τιμονιού και τη σταθερότητα.
Στα δυναμικά χαρακτηριστικά προσανατολίζεται και η τοποθέτηση νέων βιδών στους συνδέσμους των αναρτήσεων εμπρός-πίσω, ενισχύοντας την ακαμψία των επιμέρους εξαρτημάτων. Και εδώ παίζουν ρόλο στη βελτίωση της αμεσότητας στο σύστημα διεύθυνσης, με τους υπεύθυνους της Gazoo Racing να υπόσχονται ακόμα καλύτερα «μπασίματα» και έλεγχο του αυτοκινήτου υπό πίεση.
Κάτω από το καπό όλα βαίνουν ομαλώς, έχοντας τον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο να παράγει 304 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 370 Nm στις 3.000-5.500 σ.α.λ. Η κίνηση εννοείται περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης GR-Four, με μπλοκέ διαφορικά εμπρός-πίσω, που προσφέρει 3 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Normal 60-40, Sport 30-70, Track 50-50 κατανομή εμπρός-πίσω).
Η παραγωγή του GR Corolla θα περιοριστεί στα 550 κομμάτια για την ιαπωνική αγορά, εκκινώντας από τα 5,25 εκατ. γεν (33.236 ευρώ).