Υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που σημειώνουν ελάχιστες πωλήσεις, αν και στις περισσότερες περιπτώσεις κάτι τέτοιο είναι δικαιολογημένο. Μια Bugatti Chiron, για παράδειγμα, περιμένεις ότι δεν θα κοντράρει το Nissan Qashqai σε εμπορικότητα. Ακόμα και με αυτά τα δεδομένα πάντως, οι εμπορικές επιδόσεις του πιο «αζήτητου» μοντέλου προκαλούν εντύπωση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics, το μοντέλο που πούλησε λιγότερο από όλα την περασμένη χρονιά κυκλοφόρησε σε μόλις 5 αντίτυπα! Συγκριτικά, η προαναφερθείσα Chiron φαντάζει VW Golf, με 45 ταξινομήσεις. Από πάνω της (ή κάτω της, κανονικά) η Ferrari SF90 Stradale, με 38 μονάδες. Το βάθρο των λιγότερα εμπορικών τετράτροχων συμπλήρωσαν η Mercedes-Maybach GLS, με 20 μονάδες, και μια θέση πριν την κορυφή η Pagani Huayra των 15 αντιτύπων. Σε αυτή (την κορυφή) συναντάμε την «κινεζική Rolls-Royce», ονόματι Hongqi L5.
H «Κόκκινη Σημαία», όπως μεταφράζεται το «Hongqi», είναι ό,τι πολυτελέστερο έχει να προσφέρει η Κίνα σε αυτοκινητοβιομηχανία. Κρατικά επιδοτούμενη (το όνομα του αυτοκινήτου είναι απευθείας νύξη με το κομμουνιστικό καθεστώς), εξέλιξε τη ναυαρχίδα της με τις αγγλικές λιμουζίνες (Bentley Flying Spur, Rolls-Royce Ghost δηλαδή) κατά νου, με το L5 εκτείνεται σε 5,5 μέτρα μήκους και 3,4 μέτρα μεταξονίου, προσφέροντας κάθε λογής πολυτέλεια στους επιβάτες (καθίσματα-ανάκλιντρα με λειτουργία μασάζ, σαμπανιέρα, ψυγειάκι και πάρα πολλά ακόμα). Την κίνησή του αναλαμβάνει ένας ατμοσφαιρικός 6.0 V12, με απόδοση 408 ίππων και 550 Nm ροπής, καλούμενος να επιταχύνει 3.150 κιλά.
Στο εσωτερικό, όπως είπαμε, υπάρχουν όσα ζητά όποιος θέλει να αγοράσει μια κατασκευή επιπέδου Bentley. Δέρμα και ξύλο καλύπτουν κάθε σπιθαμή, ενώ το σύστημα πολυμέσων προσφέρει κάθε λογής λειτουργία συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας. Start button πάντως δεν έχει, με τον κινητήρα να εκκινεί παραδοσιακά, περιστρέφοντας χειροκίνητα τη μίζα!
Το Hongqi L5 λανσαρίστηκε το 2014 και αρχικά προοριζόταν μόνο για κυβερνητικά στελέχη της Κίνας, όμως πλέον είναι διαθέσιμο για αγορά κανονικά. Το αντίτιμο, ωστόσο, προκαλεί κλαυσίγελο. To L5 ξεκινά από τα 5.175.000 γουάν, που μας κάνουν 691.416 ευρώ! Με τέτοια εξωφρενική τιμή και παντελώς άγνωστο όνομα, βρέθηκε απολύτως αναμενόμενα στον πάτο των παγκοσμίων πωλήσεων, με 5 μονάδες! Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η Rolls-Royce Ghost ξεκινά από τα 4,19 εκατ. γουάν (περίπου 594.000 ευρώ) και η Bentley Flying Spur από τα «μόλις» 1,37 εκατ. γουάν (183.500 ευρώ)!