Οι Έλληνες αγαπούν το Toyota Yaris. Όχι μόνο το πρώτο, που ήταν σχεδιασμένο από τον συμπατριώτη Σωτήρη Κοβό. Τέσσερις γενιές του σουπερμίνι τους έχουν παρουσιάσει οι Ιάπωνες, μαζί με την τελευταία (συν τα Starlet, πριν από αυτό), όλες best seller έχουν γίνει (κι όχι μόνο εδώ, βέβαια). Περισσότερη αγάπη από ετούτο, το MK2, όμως δύσκολα να έχει λάβει άλλο.
Εκπεφρασμένη από τη -διπλή μάλιστα- απόληξη της εξάτμισης, με τις καρδούλες στο τελικό να χαρίζουν μια μοναδική, ερωτική θα λέγαμε, αύρα στο λευκό Toyota. Ιδιαίτερα ευχάριστη νότα, ιδίως αν συγκρίνουμε το εν λόγω Yaris με άλλες προσπάθειες εξατομίκευσης, που δεν έχουν αποφέρει αναλόγως θετικό αποτέλεσμα. Δείτε αυτό το C-HR, για παράδειγμα. Ή αυτό το Peugeot 106 Rallye.
Η δεύτερη γενιά του Yaris έκανε θραύση στην ελληνική αγορά, με τους δυο βενζινοκινητήρες VVT-i των 1.0 και 1.3 λίτρων. Με 69 και 87 ίππους αντίστοιχα (1.33 λτ. 101 ίππων από το facelift του 2009), είδαν την απελευθέρωση των ντίζελ να φέρνει στο προσκήνιο τον 1.4 D-4D των 90 ίππων. Η τελευταία μεγαλουργεί σήμερα στα μεταχειρισμένα, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως αυτό το Yaris ήταν το τελευταίο με σπορ έκδοση, μέχρι τον ερχομό του καταιγιστικού GR Yaris. Μιλάμε, φυσικά, για το T-Sport, των 133 ίππων, 9,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 194 χλμ./ώρα τελικής από τον 1.800άρη ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο.