Τα περισσότερα αυτοκίνητα που λανσάρουν οι εταιρείες, στοχεύουν στο να φέρουν πελάτες και χρήματα στα ταμεία της μάρκας, εκτός αν πρόκειται για πολύ ειδικές εκδόσεις που απευθύνονται σε περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Μια τέτοια περίπτωση αυτοκινήτου, το οποίο μάλλον ούτε η ίδια η VW δεν θα περίμενε ότι θα γίνει εμπορική επιτυχία για τα δεδομένα της κατηγορίας του -και όχι μόνο, είναι το μοντέλο Viloran.
Δείτε ακόμα: Τιμές και εξοπλισμοί του VW ID.4 στην Ελλάδα
To μεγάλο πολυμορφικό VW Viloran παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2019 στην έκθεση Guangzhou, ενώ οι πωλήσεις του συνέπεσαν με την πανδημία του κοροναϊού. Εύλογα, όπως κάθε άλλο αυτοκίνητο στην Κίνα εκείνη την περίοδο δεν πούλησε. Όμως από τότε που η Κίνα επανήλθε στην κανονικότητά της, το Viloran ξεπέρασε τις 11.500 πωλήσεις, αφήνοντας πίσω ακόμα και μοντέλα που ήταν φαβορί για τη μεγάλη αυτή αγορά.
Φαίνεται πως οι κινέζοι καταναλωτές ακόμα αγοράζουν πολυχρηστικά αυτοκίνητα και μάλιστα πολυτελείας, όταν η κατηγορία των MPV στην Ευρώπη έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί. Το VW Viloran βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της γνωστής μας πλατφόρμας MQB και διαθέτει ένα εντυπωσιακό παρουσιαστικό. Το Viloran έχει πληθωρικές διαστάσεις, με μήκος 5.346 χλστ. (4.878 χλστ. το Touareg), πλάτος 1.976 χλστ., ύψος 1.781 χλστ. και μεταξόνιο 3.180 χλστ. Αναμενόμενα οι χώροι του είναι τεράστιοι και μπορεί με μεγάλη ευκολία να μετακινήσει 6 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων. Επίσης, οι πολύ μεγάλες πίσω συρόμενες πόρτες διευκολύνουν ιδιαίτερα την είσοδο και έξοδο από το όχημα.
Δείτε ακόμα: Γιατί το VW Passat του 1988 ήταν ριζοσπαστικό;
Για την κίνηση του Viloran υπάρχουν δύο 2λιτρα μηχανικά σύνολα. Στην έκδοση 330 TSI ο 2.0 λτ. TSI αποδίδει 186 ίππους στις 4.100-6.000 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Στο Viloran 380 TSI η ισχύς φτάνει τους 220 ίππους στις 4.500-6.200 σ.α.λ. και η ροπή τα 350 Nm στις 1.500-4.400 σ.α.λ. Σε κάθε περίπτωση η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 7τάχυτου DSG και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.
Ο εξοπλισμός του Viloran περιλαμβάνει όλα τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης συμπεριλαμβανομένου του ενεργού cruise control και του traffic jam assistant, ενώ σε ότι αφορά την άνεση ξεχωρίζει το πολυτελές ηχοσύστημα Royal Hall-level Dynaudio και η πανοραμική οροφή. Φυσικά, υπάρχουν ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,3 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 9,2 ιντσών, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες και γενικά εξοπλισμός αντίστοιχος με ενός μεγάλου και πολυτελούς αυτοκινήτου.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το VW Coupe SUV του «λαού»;
Οι τιμές του Viloran είναι υψηλές ακόμα και για τα δεδομένα της Κίνας, αφού ξεκινάει από τα 286.800 γουάν και φτάνει έως τα 399.800 γουάν (σημερινή ισοτιμία 36.015 έως 50.203 ευρώ). Ωστόσο, συγκριτικά με το Touareg, το οποίο κοστίζει από 629.800 γουάν (79.085 ευρώ), είναι αρκετά πιο προσιτό, όμως είναι πιο ακριβό από το Passat (από 186.900 γουάν ή 23.470 ευρώ).