Μετράμε αντίστροφα πλέον για το ντεμπούτο της ηλεκτρικής Mercedes G-Class, η οποία επιτέλους αποκτά το κανονικό της όνομα λίγες μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα της, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Πεκίνο.
Η κοσμοϊστορικής σημασίας έκδοση της G-Class, καθότι πρώτη φορά βλέπουμε ηλεκτρική εκδοχή της θρυλικής Mercedes, δεν θα λέγεται τελικά EQG, όπως έχουμε συνηθίσει τόσο καιρό. Αντίθετα, το όνομά της είναι «G580 with EQ Technology» – για συντομία G580 ΕQ. Κατά τα λοιπά, η παρουσία της G580 παραμένει όπως τη γνωρίζουμε από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στις δοκιμές εξέλιξης. Το καθιερωμένο μπλε-μαύρο καμουφλάζ θα μπορούσε να πάρει θέση και ως χρώμα στην παλέτα, καθώς καλύπτει την EV G-Class σχεδόν από την έναρξη των δοκιμών. Πλέον βέβαια περισσότερο ως διχρωμία λειτουργεί, παρά κρύβει τις λεπτομέρειες του αμαξώματος.
Η κλειστή μάσκα, για παράδειγμα, που αποτελεί και την ειδοποιό διαφορά συγκριτικά με την G-Class, φαίνεται δια πρώτης ματιάς. Τα κυκλικά LED επίσης, όπως και τα ανάλογης τεχνολογίας παραλληλόγραμμα πίσω. Στο εσωτερικό γνωρίζουμε ότι θα έχει διπλές οθόνες 12,3 ιντσών για ψηφιακό καντράν και σύστημα πολυμέσων, ωστόσο τα πολύ ενδιαφέροντα αφορούν τα δρώμενα κάτω από το αμάξωμα.
Η G580 εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, επιτρέποντας τη βέλτιστη κατανομή ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Από τη στιγμή που μιλάμε για G-Class, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό το προσόν στις εκτός δρόμου διαδρομές. Επειδή επίσης μιλάμε για G-Class, ξέρουμε ότι το μέγεθος θέτει περιορισμούς. Η Mercedes δεν ανακοινώνει ακόμα χαρακτηριστικά, αλλά γνωρίζουμε πως η EQG διαθέτει παρεμφερείς διαστάσεις με τη θερμική αδερφή της. Συνεπώς έχουμε κοντά στα 5 μέτρα μήκος και 2 μέτρα πλάτος – ύψος, ενώ και το βάρος κινείται πολύ πάνω από τους 2 τόνους. Για πρώτη φορά, ωστόσο, μας έρχονται πληροφορίες σχετικά με τη δύναμη, που θα κληθεί να κινήσει το γερμανικό «τανκ».
Αναφορικά με την ισχύ τώρα, η τετράδα των ηλεκτρικών μοτέρ αναμένεται να παράγει συνδυαστικά τουλάχιστον 600 ίππους, με κάποιες αναφορές να τοποθετούν την απόδοση στα 670 άλογα. Η ροπή φυσιολογικά θα κυμαίνεται το λιγότερο στα 850 Nm, με την ακαριαία απόκριση να εκτινάσσει τις επιδόσεις. Το 0-100 χλμ./ώρα υπολογίζεται σε λιγότερο από 5,0 δλ., ενώ η αυτονομία λέγεται πως θα φτάνει στα 500 χλμ.