Δεν είναι κανένα κοινό μυστικό ότι η VW τρέφει απεριόριστη εκτίμηση για την Skoda. Μπορεί ενίοτε να ενοχλείται από την επιτυχία και το επίπεδο ποιότητας των αυτοκινήτων της θυγατρικής εταιρίας, όμως δεν παύει να αποτελεί έναν εξαιρετικό πρέσβη του VAG. Εξ ου και η απόφαση των Γερμανών να αναθέσουν στο εργοστάσιο της τσέχικης φίρμας την κατασκευή του επερχόμενου ανανεωμένου Passat.
Δείτε ακόμα: Στις 11.000 μονάδες τον μήνα η παραγωγή του Skoda Kodiaq
Συγκεκριμένα η νέα μορφή του γερμανικού μεσαίου σεντάν θα συναρμολογείται στην γραμμή παραγωγής στο Kvasiny, όπου τώρα παίρνουν «μέταλλο και πλαστικά» (αντί για «σάρκα και οστά») τα Skoda Karoq και SEAT Ateca. Η συναρμολόγηση των δυο crossover θα μεταφερθεί σε μία νέα μονάδα που θα αναγερθεί στο εγγύς μέλλον και θα εξυπηρετεί τις διαδικασίες παραγωγής πολλών μοντέλων, διαφόρων εταιριών του VAG. Αυτή την στιγμή η VW αναζητά και εξετάζει υποψήφιους προορισμούς στην Ανατολική Ευρώπη. Γεωγραφικά και βιομηχανικά, φυσικά και η Ελλάδα δεν μπαίνει ούτε σαν σκέψη στο ραντάρ των ιθυνόντων της «ΦαουΒε».
Η «μετακόμιση» αυτή είναι η δεύτερη του είδους, μετά την έναρξη της παραγωγής του νέου Audi A1 στο εργοστάσιο της SEAT. Όλες οι μετατάξεις εντάσσονται στο πλαίσιο της «ηλεκτροποίησης» του VAG, το οποίο ετοιμάζει μπαράζ παρουσιάσεων ηλεκτρικών μοντέλων. Τα οποία χρειάζονται μέρη για να κατασκευαστούν. Ήδη έχει παρθεί η απόφαση για τις μονάδες στο Έμντεν (όπου κατασκευάζεται τώρα το Passat) και το Ανόβερο, οι οποίες θα μεταποιηθούν αναλόγως ώστε να είναι σε θέση να κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2022.
Διαβάστε επίσης: Προσφορές VW με όφελος έως 3.600 ευρώ
Σε παρόμοιο χρονικό ορίζοντα (μέχρι το 2023 συγκεκριμένα) τοποθετείται η μετακίνηση των Skoda Superb και Kodiaq δίπλα στο νέο Passat. Το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στην Ευρώπη μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019. Να θυμίσουμε πως έχει ήδη κυκλοφορήσει η βερσιόν που απευθύνεται στην κινεζική αγορά και η οποία αναμένεται να μεταφερθεί με μικρές εμφανισιακές διαφορές σε εμάς.