Για να πάρει την πόζα που βλέπουμε, το προηγούμενο Golf R είτε έπρεπε να βρίσκεται σε χώμα -όπως εδώ- είτε ο δρόμος να είναι γλίτσα (κι εκεί, μετά από προσπάθεια). Το νέο, αντίθετα, θα έχει σαφώς πιο χαρωπή ουρά, καθότι θα διαθέτει Drift Mode!
Η αποκάλυψη έρχεται περίπου μια ημέρα πριν το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου, έπειτα από διαρροή φωτογραφίας των τεχνικών χαρακτηριστικών. Συγκεκριμένα, των προγραμμάτων λειτουργίας στο σύστημα τετρακίνησης 4Motion.
Δείτε ακόμα: 347 χλμ./ώρα με VW Golf R 740 ίππων! (+video)
Όπως αναφέρει η μπροσούρα της VW, στο Drift Mode το σύστημα ευστάθειας ESC επεμβαίνει με καθυστέρηση, επιτρέποντας μεγαλύτερες γωνίες στο πίσω μέρος. Η κατανομή της ισχύος στον πίσω άξονα επίσης αυξάνεται, καθιστώντας ευκολότερη την αυτονόμηση της ουράς. Λογικά, θα πρέπει να μιλάμε για παρόμοιο σύστημα με αυτό της Mercedes-AMG A45 S και όχι κάποιας εξεζητημένης κατασκευής, όπως αυτής στο Ford Focus RS (που εν πολλοίς έβαλε τέλος στην εξέλιξη διαδόχου, καθότι οι μηχανικοί δεν βρήκαν τρόπο να τη συνδυάσουν με υβριδικό σύστημα).
Έχουμε δει πολλές φορές το Golf MK8 R στο Nurburgring, να πηγαίνει στα όρια, αλλά πάντα με γραμμές. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να το δούμε γυρισμένο, με τα πίσω ελαστικά να καπνίζουν – εικόνα εντελώς ξένη με την έως τώρα πορεία του μοντέλου. Εξ ου και οι προειδοποιήσεις της VW, που συνοδεύουν την ορθή χρήση του Drift Mode. Φύλαγε τα ρούχα σου, βέβαια, καθώς όταν η Ford λάνσαρε πρώτη τη συγκεκριμένη μόδα, βρέθηκε μέχρι νομικά υπόλογη σε κάποιες χώρες (Αυστραλία, για παράδειγμα) λόγω ατυχημάτων που προκάλεσαν «πιλότοι», στην προσπάθειά τους να μοιάσουν στον Colin McRae.
Διαβάστε επίσης: «Άκυρο» της Audi στη VW για το Golf R
Να θυμίσουμε πως το νέο Golf R αποδίδει 333 ίππους από τον 2λιτρο TSI και τροφοδοτεί τους τέσσερις τροχούς μέσω του 7τάχυτου DSG.