Η αυτοκίνηση τείνει στο να βιώσει στιγμές απελπισίας στα επίπεδα της πετρελαϊκής κρίσης, εξαιτίας της έλλειψης μικροτσίπ. Το μείζον πρόβλημα, που έχει σακατέψει την παραγωγική διαδικασία της συντριπτικής πλειονότητας των αυτοκινητοβιομηχανιών, έχει εκτινάξει τους χρόνους αναμονής και απειλεί την εμπορική ακεραιότητα εν συνόλω του κλάδου. Ωστόσο, δεν επηρεάζει αρνητικά τους πάντες. Για να ακριβολογούμε, στην περίπτωση του Lada Niva έχει ευεργετικές επιπτώσεις!
Ο αειθαλής Ρώσος συνεχίζει αδιάκοπα, επί 44 συναπτά έτη, να συναρμολογείται. Τα τελευταία χρόνια και στη Γερμανία, λόγω αγοραστικών ιδιαιτεροτήτων. Τα «γερμανικά» Niva πέρα από το κλασικό 3θυρο αμάξωμα, κυκλοφορούν και σε 5θυρο. Φτηνά δεν τα λες, όμως έχουν το κοινό τους. Το λανσάρισμα του νέου Niva, όμως, τα φέρνει αντιμέτωπα με αυτό. Προκειμένου να αποφευχθεί ο «κανιβαλισμός» με το Travel, Ρώσοι και Γερμανοί είχαν αποφασίσει να τερματίσουν την παραγωγή του 5θυρου Niva Legend, στα τέλη Νοέμβρη.
Η «πανδημία» των ημιαγωγών, όμως, εδώ πετυχαίνει το ακριβώς αντίθετο: αντί για προβλήματα παραγωγής, επέκταση αυτής! Λόγω των τεραστίων διαστημάτων παράδοσης σε πολλά νέα μοντέλα, αρκετός κόσμος στρέφεται στο Niva. Όντας αυτοκίνητο με ρίζες στο 1977, δεν εξαρτάται από τα ηλεκτρονικά συστήματα, ούτε ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την ψηφιακότητα. Κοντολογίς, δεν έχει ανάγκη τα μικροτσίπ! Κατά συνέπεια, η παραγωγή του δεν επηρεάζεται. Όχι μόνο αυτό, αλλά ευνοείται κιόλας!
Οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για παράταση του 5θυρου Niva, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη του έτους. Αν τυχόν κανείς ενδιαφέρεται ή θέλει απλά να χαζέψει, μπορεί να ρίξει μια ματιά εδώ