Honda και BMW διατηρούν από τους πιο φανατικούς οπαδούς στην αυτοκίνηση, αμφότερες με ιστορικά μοντέλα και αξεπέραστους κινητήρες. Οι τελευταίοι δεν είναι λίγες φορές που τους βλέπουμε να πρωταγωνιστούν σε τροπέτα των δυο εταιριών, κυρίως μέσω S2000 και διαφόρων Σειρών 3. Εδώ, ωστόσο, έχουμε κάτι τελείως διαφορετικό.
Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είναι ένα Acura (σαν να λέμε «Honda» στα αμερικανικά) Legend Coupe 2ης γενιάς, παραγωγής κάποιας στιγμής από το 1990 μέχρι το 1995 (όσο έμεινε στην αγορά το Legend MK2). Αρκετά δημοφιλές στις Η.Π.Α. ακόμα και σήμερα, αποτελώντας μια εξαιρετική και προσιτή πρόταση για όποιον αναζητά ένα πολυτελές grand tourer. Προσιτή και εναλλακτική πρόταση συγκεκριμένα, στις πατροπαράδοτες δημιουργίες των Γερμανών. Ο κάτοχος του συγκεκριμένου, όμως, μάλλον δεν μπόρεσε να ξεπεράσει το γεγονός πως η τσέπη δεν «έβγαινε» για BMW.
Για αυτό το λόγο, άρχισε τις «πλαστικές» στο ιαπωνικό κουπέ. Το φουσκωμένο και χαμηλωμένο αμάξωμα, μαζί με τις μεγάλες ζάντες (μάλλον 19 ιντσών) της Hartge, φανερώνουν την πρόθεση του ιδιοκτήτη για βελτίωση. Τα φανάρια από facelifted Σειρά 3 E46 μπροστά και Σειρά 5 E60 πίσω, τον καημό του για «Μπέμπα». Στο ίδιο μοτίβο και ο προφυλακτήρας μπροστά, που επίσης προέρχεται από 3άρα E46 και μάλιστα με πακέτο M Sport. Το αυτοκίνητο θα περίμενες να βρίσκεται στις Η.Π.Α., ωστόσο είναι γέννημα-θρέμμα Ιαπωνίας!
Κάτω από το καπό δεν γνωρίζουμε τί γίνεται. Βάσει εργοστασίου, το Legend είχε έναν ατμοσφαιρικό V6 3.2 λίτρων αρχικά 215 και αργότερα 235 ίππων. Η ισχύς έφτανε στους εμπρός τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου ή 4τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ εύφημος μνεία αξίζει στον «Θρύλο» για τη συνδρομή του στην εξέλιξη του NSX. Η πλατφόρμα του Legend λειτούργησε ως δοκιμαστικός σωλήνας τεχνολογίας για το υπεραυτοκίνητο της Honda, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην περάτωση του ιστορικών διαστάσεων project!