Ο Pininfarina είναι γνωστός εδώ και δεκαετίες για τα κομψοτεχνήματα που καλλιτεχνεί σε τέσσερις τροχούς. Μερικά από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα όλων των εποχών φέρουν την υπογραφή του ιταλικού σχεδιαστικού οίκου και καροσερίστα, ο οποίος τα τελευταία δυο χρόνια δραστηριοποιείται και στο χώρο των hypercars. Το Battista έχει καταρρίψει ρεκόρ επιδόσεων, έχει κατακτήσει τους ζάπλουτους συλλέκτες της ευρωπαϊκής αγοράς και τώρα, πάει στην άλλη άκρη του κόσμου για να «τρελάνει» την Ιαπωνία.
Η ιταλική εταιρία μόλις μπήκε στην αγορά της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, τόσο με το Battista όσο και το B95 Barchetta. Άγνωστο παραμένει πόσα από τα 150 Battista και 10 B95 (όπου «95» τα χρόνια πορείας του Pininfarina) έχουν πωληθεί γενικά, αλλά και ειδικά στην Ιαπωνία. Η ουσία είναι ότι και τα δύο κατακτούν κάθε βλέμμα εκεί, κάνοντας πολύ ομορφότερους τους δρόμους στο Τόκιο. Ειδικά η κυανόλευκη διχρωμία Blu Savoia Gloss- Bianco Sestriere Gloss στο Battista, είναι το κάτι άλλο. Όχι ότι το πισταδόρικο και αγωνιστικών προδιαγραφών B95 πάει πίσω, με την έλλειψη παρμπρίζ, θυρών και οροφής.
Το B95 τροφοδοτείται από το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης του Battista, το οποίο με τη σειρά του είναι το Rimac Nevera με άλλο αμάξωμα: 4 ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.900 ίππων και 2.340 Nm. Οι επιδόσεις που χαρίζει στο διθέσιο open seater είναι εκπληκτικές, παρά τα 2.200 κιλά του, καθότι τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε λιγότερο από 2 δλ. και η τελική ταχύτητα ξεπερνάει κατά πολύ τα 300 χλμ./ώρα (δίχως να ανακοινώνεται ακριβές νούμερο). Το Battista αντίθετα έχει μετρηθεί σε περισσότερα από 357 χλμ./ώρα, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 1,86 δλ.! Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 120 kWh φροντίζει για την τροφοδοσία των μοτέρ, έχοντας τη δυνατότητα φόρτισης από το 20 στο 80% σε μόλις 25 λεπτά, υπό την προϋπόθεση ότι το B95 συνδέεται σε ταχυφορτιστή.
Από πλευράς τιμής τώρα, το Battista είναι το πιο προσιτό. «Μόλις» 2,1 εκατ. ευρώ προ φόρων, ενώ το B95 κοστίζει πάνω από τα διπλά (4,4 εκατ. ευρώ)!