O Pininfarina ανοίγει ένα ιστορικό κεφάλαιο στην ιστορίας του, παρουσιάζοντας στο πλαίσιο της Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Μοντερέι, το τρομερό, αλλά και πάρα πολύ «αλμυρό» Β95. Ένα αυτοκίνητο με έμπνευση από τα μονοθέσια της Formula 1, αλλά σχεδόν διπλάσια ισχύ από εκείνα!
Η υπέροχη διθέσια σιλουέτα του B95 ενστερνίζεται τη σχεδιαστική φιλοσοφία PURA, κάτι που συνεπάγεται κομψές γραμμές και αναλογίες. Σε σύγκριση με το αμάξωμα του Battista, με το οποίο μοιράζονται τα μηχανικά μέρη, δεσπόζει η ειδοποιός διαφορά της έλλειψης παρμπρίζ, οροφής και παραθύρων. Στο προφίλ δεσπόζουν τα κουβούκλια πίσω από τα προσκέφαλα των μπάκετ, που παραπέμπουν στους αεραγωγούς των κατασκευών της F1, ενώ πίσω κυριαρχούν τα δυο λεπτά και σχεδόν ενιαία LED φωτιστικά σώματα, μαζί με τον ευμεγέθη διαχύτη.
Αυτό που καθιστά το Β95 πραγματικά ξεχωριστό, είναι ότι οδηγός και συνοδηγός διαθέτουν μπροστά τους ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες φέρινγκ. Αντλούν έμπνευση από ιστορικά μαχητικά αεροσκάφη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και εκτείνονται/κρύβονται με το πάτημα ενός διακόπτη, βελτιώνοντας αντίστοιχα την άνεση ή την αίσθηση μονοθεσίου. Κατασκευάζονται από διαφανές πολυανθρακικό πλαστικό με στηρίγματα αλουμινίου, δένοντας υπέροχα τόσο με την αεροδυναμική διαρρύθμιση του εμπρός μέρους, όσο και με τις ανθρακί αποχρώσεις Bronzo Superga, οι οποίες με τη σειρά τους πλαισιώνονται από κίτρινες ενθέσεις Giallo Arneis. Το φινίρισμα του αμαξώματος δίνει μια άψογη, πολυεπίπεδη γυαλάδα, που τονίζει την κομψή σιλουέτα του B95. Συνδυάζει μεταλλικές νιφάδες χρυσού για να του δώσει μια μοναδική υφή χρώματος. Την ημέρα οι τόνοι φαίνονται χρυσοί στο μάτι, ενώ τη νύχτα παίρνει μπρονζέ απόχρωση δίνοντας την εντύπωση δύο διαφορετικών χρωμάτων.
Το εσωτερικό είναι η επιτομή ενός κλασικού αγωνιστικού αυτοκινήτου που συναντά τη φουτουριστική σχεδίαση. Από τη θέση του οδηγού, το ταμπλό φαίνεται να συγχωνεύεται με το εξωτερικό, επεκτείνοντας τις χαρακτηριστικές γραμμές του καπό στην καμπίνα. Η παρουσία ανθρακονημάτων σε αυτό (το ταμπλό) δημιουργεί ένα εφέ αιωρούμενης φτερούγας, την ώρα που το δέρμα ντύνει το μεγαλύτερο μέρος της κεντρικής κονσόλας, των καθισμάτων, του τιμονιού και των θυρών. Οι καρό πλάτες-προσκέφαλα επίσης αποτελούνται από βιώσιμο δέρμα, ενώ μαζί με το carbon συναντάμε αλουμίνιο. Τρεις οθόνες μπροστά από τον οδηγό φροντίζουν για τον έλεγχο των επιμέρους λειτουργιών, επίσης σε μια εικόνα που εμπνέεται από την αεροπορία (τη σύγχρονη, στην προκειμένη).
Το B95 (όπου «95» τα χρόνια πορείας του Pininfarina) τροφοδοτείται από το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης του Battista, ήτοι 4 ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.900 ίππων και 2.340 Nm. Οι επιδόσεις που χαρίζει στο διθέσιο open seater είναι εκπληκτικές, παρά τα 2.200 κιλά του, καθότι τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταισε λιγότερο από 2 δλ. και η τελική ταχύτητα ξεπερνάει κατά πολύ τα 300 χλμ./ώρα (δίχως να ανακοινώνεται ακριβές νούμερο). Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 120 kWh φροντίζει για την τροφοδοσία των μοτέρ, έχοντας τη δυνατότητα φόρτισης από το 20 στο 80% σε μόλις 25 λεπτά, υπό την προϋπόθεση ότι το B95 συνδέεται σε ταχυφορτιστή.
Απευθείας σύνδεση με την τράπεζα, και μάλιστα σε καλοθρεμμένους λογαριασμούς, χρειάζεται η αγορά κάθε ενός από τα 10 B95 που θα κατασκευαστούν, καθότι η αρχική τιμή προ φόρων τοποθετείται στα 4,4 εκατ. ευρώ!