Η Toyota βρίσκεται σε ρετρό και νοσταλγική φάση, όπως φανερώνουν οι σκέψεις για επιστροφή της Celica και του Starlet Glanza. Γίνεται να λείπει από την «Αγία Τριάδα» το MR2, που εξάλλου ήταν το πρώτο στην εν λόγω φιλοσοφία;
Το πρωτότυπο Sports EV έχει δείξει πώς θα μπορούσε να είναι η σύγχρονη και ηλεκτρική μετενσάρκωση του Mid-ship Run-about 2-seater, ενώ εμμέσως πλην σαφώς και οι ίδιοι, οι Ιάπωνες, έχουν επιβεβαιώσει πως το αυτοκίνητο θα μπει στην παραγωγή. Οπότε διθέσιο sportscar από το Αΐτσι δεδομένα θα ξαναδούμε, απλά μένει να αποφασιστεί η ονομασία και η μορφή του. Ο Theottle παραθέτει τη δική του οπτική για το αυτοκίνητο, προσαρμόζοντας το Sports EV στο νέο MG Cyberster. Ένα μοντέλο που επίσης σηματοδοτεί ιστορική επιστροφή, εκείνη των Βρετανών στα roadsters.
Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό και ταιριαστό, αν και η αλήθεια είναι πως απομακρύνεται από τις κεντρομήχανες γραμμές που έχουμε συνηθίσει στο MR2. Βέβαια ακόμα δεν υπάρχει τέτοιου είδους επιβεβαίωση από την Ιαπωνία, ότι δηλαδή το μελλοντικό sportster της Toyota θα φέρει τον κινητήρα στο κέντρο. Θα μπορούσε κάλλιστα να εξελιχθεί με τυπικές αναλογίες roadster (μακρύ καπό, κοντό πίσω μέρος), ειδικά αν ενστερνιστεί την ηλεκτροκίνηση. Το μόνο σίγουρο είναι πως ένα τέτοιο μοντέλο λείπει τόσο από τη γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας, όσο και από τις καρδιές μας. Ακόμα και ηλεκτρικό να είναι φανταστείτε να έχει τουλάχιστον 204 άλογα και κίνηση πίσω, όπως το bZ4X, αλλά πολύ χαμηλότερο βάρος από το ηλεκτρικό crossover.