Για την ακρίβεια το εν λόγω πλάνο θα τεθεί σε εφαρμογή σε 2 έως 3 χρόνια από τώρα και αναμένεται να αποτελέσει σημαντική λύση στο πρόβλημα εξεύρεσης σπάνιων ανταλλακτικών κι όχι μόνο!
Για παράδειγμα, η Porsche θα μπορεί να «εκτυπώσει» τη βάση καθρέφτη για την 911 Speedster, ή ακόμα και την τάπα βενζίνης για την υπέροχη 959! Η VW βέβαια άργησε λίγο να μπει στο παιχνίδι, αλλά ήδη ετοιμάζει να κάνει το comeback και να προχωρήσει στην παραγωγή εξαρτημάτων με τη χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή ακόμα και για μοντέλα μαζικής παραγωγής.
Δείτε ακόμη: Αυτός ο 3D εκτυπωμένος Wankel είναι σκέτη μαγεία (+video)
Μάλιστα, ανακοίνωσε ότι ανοίγει μια νέα μονάδα παραγωγής εξαρτημάτων στο Wolfsburg, η οποία θα έχει την πλέον προηγμένη γενιά 3D εκτυπωτών, σε συνεργασία με την HP. «Το κέντρο εκτύπωσης 3D, αναβαθμίζει κατά πολύ τις διαδικασίες της Volkswagen», ανέφερε ο Dr. Andreas Tostmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για την παραγωγή της VW, κατά τη διάρκεια της τελετής των εγκαινίων. Και συνέχισε λέγοντας: «Σε δύο με τρία χρόνια, η 3D εκτύπωση θα πρωταγωνιστεί ακόμη και στην παραγωγή βασικών ανταλλακτικών και μάλιστα σε μαζική παραγωγή. Στο μέλλον, ενδέχεται να είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε 3D εκτυπωτές απευθείας στη γραμμή παραγωγής για την κατασκευή των οχημάτων μας».
Διαβάστε επίσης: Και μετά το 2040 θα φτιάχνει κινητήρες TSI & TDI η VW
Βασικά, αυτή η τελευταία πρόταση συνοψίζει τη βασική ιδέα της Volkswagen για 3D εκτύπωση, η οποία θέλει να παράγει μεταλλικά και πλαστικά μέρη για μαζική παραγωγή κι όχι μόνο ανταλλακτικά. Ήδη μια πλήρως στελεχωμένη ομάδα σχεδιαστών και ερευνητών επεξεργάζεται τους τρόπους υλοποίησης της 3D εκτύπωσης στις γραμμές συναρμολόγησης.